خبرهای داغ:

سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان در کنار آق‌قلا، به الیگودرز هم امدادرسانی می‌کند

مسئول پشتیبانی سپاه صاحب‌الزمان(عج) در منطقه الیگودرز گفت: اصفهانی‌ها پای‌کار آمدند و علی‌رغم حضور در گلستان، مردم استان لرستان را هم تنها نگذاشتند.
کد خبر: ۹۱۲۳۹۷۶
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۲

محمد شکوهی نیا در گفت‌وگو با بسیج با بیان اینکه لرستان اوضاع خوبی ندارد و چندین شهر این استان صدمات جدی دیدند، اظهار کرد: شهرهای پلدختر و معمولان صدمات زیادی را متحمل شدند و حجم زیادی از خانه‌های شهر خرم‌آباد زیرآب است، اما اصفهانی‌ها خوب پای‌کار آمدند و علی‌رغم حضور در گلستان، این استان را هم تنها نگذاشتند.

 

مسئول پشتیبانی سپاه صاحب‌الزمان(عج) در منطقه الیگودرز گفت: تجهیزات و نیروهای شهرداری و دیگر سازمان‌های اصفهان در خرم‌آباد مستقر شدند؛ مواد غذایی، پوشک و چادر و پتو از جمله اقلام موارد نیاز سیل‌زدگان است؛ شب گذشته یک محموله 15 تنی شامل مواد غذایی وارد پلدختر شد.

 

وی افزود: فعالیت امدادی و پشتیبانی در شهر الیگودرز به سپاه استان اصفهان واگذار شده است؛ محموله‌ای شامل پتو و مواد غذایی و آرد امشب به الیگودرز می رسد که این تجهیزات بخشی از مشکلات این سیل‌زدگان را حل می‌کند.

 

شکوهی نیا تصریح کرد: کار بزرگی در اصفهان صورت گرفت و ورزشکاران بسیجی استان پتو و تشک خریداری کرده و راهی لرستان کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: حجم گل‌ولای زیادی به خانه‌های سیل‌زدگان هجوم برده که برهمین اساس اسکان و تامین مواد غذایی برای سیل‌زدگان در اولویت ماست.

 

شکوهی نیا با تأکید بر اینکه الیگودرز، درود، دلفان، خرم‌آباد، معمولان و پلدختر شهرهایی هستند که آسیب دیده و نیاز به رسیدگی دارند، بیان کرد: اصفهان پشتیبان شهر الیگودرز است که نماینده‌ای در آن مستقرشده تا کمک‌های جمع‌آوری‌شده به این شهرستان برسد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار