امام جمعه مرند:

آمریکا و اروپا در سیل اخیر ایران رسوا شدند

امام جمعه مرند در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به سیل اخیر در مناطقی از کشورمان، اظهارداشت: آمریکا و اروپا در سیل اخیر ایران رسوا شدند، آن ها هلال احمر را تحریم کرده و مانع کمک رسانی خارجی‌ها به ایران شدند.
کد خبر: ۹۱۲۳۹۲۹
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام نعمت زاده بیان کرد: نتیجه اقدامات آمریکا علیه انقلاب اسلامی ایران باعث شده ایران اسلامی روز به روز در مسائل مختلف پیشرفت کند، ایران بعد از انقلاب اسلامی جایگاه بین المللی خود را پیدا کرده است.

وی ادامه داد: ظهور قدرت مقاومت و بیداری اسلامی به رهبری انقلاب اسلامی ایران و وحدت مردم امروز به دست آمده است و به طور قطع در آینده به سوی نابودی آمریکا و ظهور قدرت بی بدیل تشیع ایران اسلامی خواهیم بود.

حجت الاسلام نعمت زاده با اشاره به سیل ویرانگر در برخی نقاط ایران اظهار داشت: بخشی از ویرانی‌های این سیل قابل کنترل بود اما بخشی غیرقابل مهار بود، اما بارش باران، نعمت الهی بود که سدهای ما را پر کرد که برای پر کردن آن ها باید هزاران میلیارد هزینه می‌شد.

امام جمعه مرند ایران را چهارمین کشور پرخطر منطقه در زمینه بلای طبیعی دانست و افزود: انسجام و وحدت ملی در سیل اخیر در کشور اتفاق افتاد و مسئولان در این تعطیلات در کنار مردم بودند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار