فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)زنجان گفت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه ی شرایط آماده ی خدمت به مردم بوده و از آرمان ها وارزشهای انقلاب کوتاه نخواهد آمد.
کد خبر: ۹۱۲۳۹۲۱
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج؛سردار جهانبخش کرمی ظهرامروز در خطبه های نماز جمعه ی این هفته زنجان به ولادت باسعادت امام حسین(ع) در روز سوم شعبان و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره وخاطرنشان کرد:امام حسین(ع) اسوه جهاد فی‌سبیل‌الله و الگوی قیام و جهاد و بزرگ‌ترین پاسدار اسلام است.

 وی با بیان اینکه شناخت ومقابله ی با توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی ،از بدو پیروزی انقلاب همواره مورد توجه امام خمینی (ره)و دلسوزان انقلاب ونظام بود،اظهار داشت:به منظور مقابله با توطئه های دشمنان وپاسداری از انقلاب اسلامی وآرمان های آن امام خمینی (ره)فرمان تشکیل سپاه پاسداران را صادر نمودند.

 فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)گفت:درخشش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها ودر کوتاهترین زمان ممکن سبب شد تا امام خمینی(ره)سالروز تولد امام حسین(ع)را روز پاسدار نامگذاری نمایند.

 وی با بیان این‌که روز پاسدار روز جان‌نثاری و ایثار پاسداران در راه اسلام و انقلاب اسلامی است، گفت: روز پاسدار روز بزرگداشت انسان‌هایی است که با الگو قراردادن امام حسین(ع) در راه ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی و خون شهیدان ایستادگی می‌کنند.

 این مسئول افزود: سپاه پاسداران از بدو تاسیس تاکنون کارنامه درخشان و پرافتخاری در عرصه‌های گوناگون سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اجتماعی داشته و این افتخارات بر ملت ایران پوشیده نیست.

 سردار کرمی با اشاره به اینکه تشکیل نهاد مقدس بسیج،یکی دیگر از تدابیر تاریخی امام (ره)بود،تصریح کرد:در زمان جنگ تحمیلی،سپاه،بسیج وارتش همگام با عموم مردم مجاهدت کرده و درمقابل دشمنان ایستادند وحماسه آفرینی کردند‌.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) با بیان اینکه سپاه پاسداران در عرصه جهاد و شهادت پیشتاز مقاومت و ایستادگی است، یادآور شد:سپاه در عرصه پیشرفت و آبادانی بزرگ‌ترین پروژه‌های کشور را به‌نحو احسن به انجام رسانده‌ است.

 سردار کرمی تاکید کرد: سپاه یک نیروی انقلابی با روحیه جهادی و درک مقتضیات انقلاب اسلامی ایران در تمام عرصه‌ها با ایثار و فداکاری به دفاع و پاسداری از انقلاب اسلامی پرداخته‌ است.

 وی با اشاره به نقش سپاه در مقابله با استکبار گفت: حضور سپاه پاسداران به عنوان مستشار در سوریه و عراق توانست فتنه تروریست‌ها را در نطفه خفه‌ کند و استکبار جهانی به‌خوبی می‌داند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانسته طومار داعش و تکفیری‌ها را برای همیشه درهم‌پیچد.

 فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)افزود:تثبیت امنیت پایدار،مبارزه با استکبار،جذب،آموزش،سازماندهی وبکارگیری بسیج مردمی،مقابله با جنگ نرم دشمن ومحرومیت زدایی،بخشی از عملکردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشد.

 این مسئول با بیان اینکه سپاه انصارالمهدی (عج)زنجان،سالانه حدود۲۰هزار برنامه و کار فرهنگی جهت مقابله با تهاجم فرهنگی اجرا می نماید،گفت:سال گذشته بیش از۱۰هزار نفر به اردوهای راهیان نور اعزام شدند که این مهم جز با حمایت وهمکاری استاندار،نماینده ولی فقیه در استان و مسئولین استانی میسر نمی شد.‌

 سردار کرمی به ایجاد ۵۵ سالن فرهنگی-ورزشی در زنجان اشاره کرد وافزود:در راستای تقریت روحیه ی جهادی وانقلابی جوانان،سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام به ایجاد مراکز علمی،آموزشی،فرهنگی،ورزشی ومذهبی نموده است.

 وی ضمن اشاره به عملکرد بسیج جامعه زنان ادامه داد:گسترده ترین فعالیت های انقلابی نظیربصیرت افزایی وخنثی نمودن توطئه ی دشمنان از مهم ترین فعالیت های بسیج جامعه زنان می باشد.

 سردار کرمی خاطرنشان کرد:در جهت محرومیت زدایی نیز بسیج سازندگی استان زنجان اقدامات موثری انجام داده است که از مهمترین آنها میتوان به اجرای ۱۰۰۰ پروژه ی محرومیت زدایی در سطح استان اشاره کرد‌.

 فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)با بیان اینکه امروز دشمن باورهای اعتقادی جوانان را مورد هدف قرار داده ودرصدد ایجاد اختلاف بین مردم ومسئولین است،گفت:جوانان غیور و پرافتخار کشور،با عنایت خدای متعال و با توجه به فرموده ی مقام معظم رهبری در بیانیه ی گام دوم انقلاب ،با عزت،قدرت وصلابت آرمان ها وارزشهای انقلاب اسلامی را دنبال نموده وپیشرفت وافتخاری دیگر برای کشور می آفرینند.

 وی در پایان به هرگونه آمادگی سپاه جهت خدمت به مردم اشاره کردو افزود: سپاه پاسداران با خدمتگزاری به مردم و اقدامات جهادی یادگارهای بزرگی از همت و تلاش مخلصانه خود را به دوست و دشمن نشان می‌دهد.

 

ارسال نظرات