تیم آلومینیوم اراک با شکست مس رفسنجان به رده دوم مسابقات لیگ یک صعود کرد.
کد خبر: ۹۱۲۳۸۷۲
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛  تیم آلومینیوم اراک توانست با گل دقایق پایانی ایمان باصفا از روی نقطه پنالتی برد حساسی را برابر مس رفسنجان به دست آورد و این گونه به رده سوم جدول مسابقات لیگ یک برسد.

شاگردان فراز کمالوند که هفته گذشته مقابل کارون اروند خرمشهر به تساوی بدون گل تلخی دست یافته بودند، این هفته برای بُرد به زمین آمده بودند تا تیم سختکوش رفسنجانی را شکست داده و از قرعه استراحت گل ریحان البرز استفاده کنند و در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر قرار بگیرند.

این بازی که در اراک برگزار شد با بازی محتاطانه دو تیم شروع و در ادامه با بازی محتاط دو تیم نیمه اول این بازی چنگی به دل نداشت تا همه چی به نیمه دوم گره بخورد.

در نیمه دوم نیز همان بازی آرام نیمه اول با چاشنی احتیاط دنبال شد، مسی‌ها نیز می توانستند بر روی ضد حمله به گل برسند که عملکرد خط دفاعی آلومینیوم این اجازه را به آنها نداد.

در حالیکه همه انتظار داشتند مسابقه با همین نتیجه به پایان برسد اما در دقیقه ۹۰ بازی یکی از بازیکنان آلومینیوم در محوطه جریمه سرنگون شد تا داور با نشان دادن نقطه پنالتی آنها را در آستانه کسب سه امتیاز قرار بدهد.

در نهایت هم همین شد و ایمان باصفا به مانند چند بازی قبل پنالتی به دست آمده را به گوشه دروازه فرستاد تا سه امتیاز شیرین و حساس نصیب این تیم صنعتی بشود.

آلومینیوم اراک با این بُرد ۴۵ امتیازی شد تا به رده سوم جدول برسد. موضوعی که ممکن است بعد از بُرد شاهین بوشهر در این هفته به خطر بیفتد و آنها را به رده سوم بفرستد. مس رفسنجان نیز با ۳۲ امتیاز رده ای بهتر از دهم را در اختیار ندارد.

ارسال نظرات