خبرهای داغ:

فعالیت های گردان دوم امام حسین علیه السلام شوش دانیال (ع)

به گزارش خبرنگار بسیج معاونت روابط عمومی و تبلیغات دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شوش دانیال علیه السلام در مصاحبه‌ای با فرمانده گردان دوم امام حسین علیه السلام لشکر ۷ ولی عصر عج ابراز داشت از وضعیت استقرار نیرو ها و تجهیزات در روستاهای شهرستان شوش خبر داد .
کد خبر: ۹۱۲۳۸۶۰
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۹

برادر رضایی فرمانده گردان دوم امام حسین شوش خبر از از گشت قایق های موتوری در روستای بیت عگش خبر داد و اظهار کرد همچنین تهیه دو بیل مکانیکی از شرکت میان آب برای خدمت رسانی به مردم در روستای بیت عگش خبر داد.

سرگرد پاسدار حجت اله رضایی از حضور خود در روستا های منطقه آهودشت و روستای آلبو حمدان از آخرین وضعیت سیل و وضعیت مردم بازدید بعمل آورد.
رضایی افزود تخلیه روستای خویس و گشت زنی در این روستا از جمله اقدامات گردان دوم امام حسین علیه السلام لشکر ۷ ولی عصر عج در روستای خویس بود .
فرمانده گردان دوم امام حسین شوش با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرموند که به مردم را یاری کنید تمامی نیرو ها و امکانات گردان در کنار مردم هستیم و از آنجا که در فرمایشات رهبری فرمودند((درسیل اخیر،روحیه بسیج شوندگی مردم برای خدمت فوق العاده بوده ))از همکاری مردم با سپاه و تمامی دستگاه ها تشکر میکنم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار