مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی خبر داد

حضور بسیج سازندگی استان مرکزی در منطقه سیل‌زده ایلام

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: بازدیدهای هوایی از این مناطق توسط گروه های جهادی انجام شده است که باتوجه به فروکش آب، امید و آرامش نسبی در منطقه حاکم شده است.
کد خبر: ۹۱۲۳۸۴۶
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۵

امید محترمی مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به حضور بسیج سازندگی استان مرکزی در منطقه دره شهر بخش ماژین گفت: از همان لحظات نخست اعلام هشدارهای وقوع سیل در کشور، استان مرکزی به عنوان معین و پشتیبان استان ایلام ماموریت پیدا کرد که در این راستا گروه‌های جهادی سپاه روح الله در بخش ماژین شهرستان دره شهر استان ایلام مستقر شدند.

وی افزود: تا این لحظه 7 محموله از کمک های مردمی استان مرکزی شامل پتو، نان، آب معدنی، کنسرو، ماکارونی، مواد بهداشتی، با مدیریت دقیق و حساب شده بین سیل زدگان ایلامی توزیع شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله درخصوص دیگر اقدامات انجام شده در استان ایلام ادامه داد: هم اکنون نیز 4 کامیون دیگر آماده ارسال به مناطق سیل زده استان ایلام است که این اقلام ها توسط بسیج مردمی جمع آوری شده و در سریعترین فرصت ارسال خواهد شد.

وی با اشاره به مشکلات موجود در مناطق سیل زده ایلام گفت: حدود هفت هزار نفر در روستاها این منطقه گرفتار سیل شدند، تمامی راه های ارتباطی این مناطق بسته شده است که تا به این لحظه با استفاده از ماشین آلات رزمی و امدادی استان مرکزی اقدامات خوبی برای رفع مشکلات در این بخش انجام شده است. 

وی با اشاره به اقدامات کارشناسی که برای رفع کامل مشکلات انجام شده است، گفت: بازدید های هوایی از این مناطق توسط گروه های جهادی انجام شده و نشان از کاهش سطح آب در منطقه دارد؛ همچنین امید و آرامش نسبی در مردم  این منطقه حاکم شده است.

وی یادآور شد: مردم سیل زده استان ایلام سلام و محبت ویژه خود را به مردم استان مرکزی ابلاغ کردند و بارها از هدایا و کمکهای  مردم نوع دوست استان مرکزی تشکر کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از هم استانی های عزیز تقاضا داریم تا همچنان به شکل نقدی و غیرنقدی به سیل زدگان کمک کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات