خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان:

برق تمام روستاهای استان همدان وصل است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه برق تمام روستاهای استان همدان وصل است، گفت: شکیبایی و همکاری مردم و تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه همکاران در خدمت‌رسانی به مردم باعث شد که بتوانیم در سریع‌ترین زمان برق پایدار شبکه‌ها را تأمین کنیم.
کد خبر: ۹۱۲۳۸۳۲
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۶

برق تمام روستاهای استان همدان وصل استمحمدمهدی شهیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اقدامات انجام شده طی هفته اخیر اظهار داشت: با توجه به شروع بارندگی از صبح روز 11 فروردین ماه و افزایش و شدت آن در 12 فروردین و بارش بی سابقه باران در شهرستان‌های نهاوند، ملایر، تویسرکان، بهار، فامنین و همدان با حضور تمام مدیران ستادی و عملیاتی استان ستاد مدیریت بحران شرکت تشکیل شد.

وی افزود: برگزاری جلسات مدیریت بحران در حوزه‌های ستادی و واحدهای اجرایی و فراخوان پیمانکاران معین و بهره‌برداران شرکت و فعالیت 95 اکیپ عملیاتی برق از دیگر اقدامات انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ابراز داشت: این اکیپ‌ها به صورت همزمان در سطح استان شروع به خدمات‌رسانی کردند و به همت آنان در 12 فروردین ماه که 308 بار فیدرهای فشار متوسط به علل مختلف از جمله شدت بارندگی‌ها و رعد و برق از مدار خارج شد، مجدداً وصل شدند.

وی یادآور شد: در نهایت 25 فیدر به علت آسیب‌های اساسی به شبکه دچار خاموشی‌های پایدار شدند که طی بررسی‌های به‌عمل آمده 97 اصله پایه دچار تخریب کامل و 107 اصله پایه دچار کجی کامل و حدود 195 مورد در سطح استان حادثه سیم‌بریدگی در سطوح فشار متوسط و فشار ضعیف گزارش شده است.

شهیدی عنوان کرد: حدود 465 مورد کابل سرویس مشترکین نیز به علت بارش سنگین برف و تخریب دیوارهای روستایی در بعضی از مناطق دچار قطعی شده بود که توسط اکیپ‌های اجرایی اصلاح شدند.

وی ادامه داد: سه دستگاه ترانسفورماتور هوایی نیز به دلیل بارش سنگین برف و وزش شدید باد دچار سقوط و آسیب کامل شده بود که با تلاش نیروها مجدد نصب شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: حداکثر روستای بی‌برق شده طی بارندگی‌های اخیر در سطح استان، به صورت همزمان 137 روستا بود که تا شب 12 فروردین ماه روستاهای بی‌برق به 62 روستا و در 13 فروردین به 32 روستا کاهش پیدا کرد.

وی با اشاره به برق‌دار شدن تمام روستاها تا شب 13 فروردین ماه اضافه کرد: هشت روستا شامل سه روستا در ملایر، دو روستا در نهاوند و سه روستا در بهار به علت مسدود شدن مسیر و نیز شکستگی پایه‌های برق و نیاز به اصلاح و احداث شبکه باقی مانده بود که آنها نیز در ۱۴ فروردین ماه برق‌دار شدند.

شهیدی با اشاره به اینکه در زمان حادثه دو نیروگاه تولید پراکنده استان از قبیل ویان و آبی گاماسیاب از مدار خارج شدند، افزود: همچنین در زمان بحران تعداد پنج پست 63kv استان به‌علت رعد و برق و بارش سنگین برف از مدار خارج شدند که مجدداً با تلاش همکاران امور انتقال وارد مدار شدند.

وی با بیان اینکه برق تمام روستاهای استان همدان وصل است، ضمن تقدیر از بردباری هم‌استانی‌ها عنوان کرد: شکیبایی و همکاری مردم و تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه همکاران در خدمت‌رسانی به مردم باعث شد که بتوانیم در سریع‌ترین زمان برق پایدار شبکه‌ها را تأمین کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار