در پی بارش‌های اخیر؛

آیت‌الله محسنی اراکی از همراهی مردم و مسئولان تقدیر کرد

آیت‌الله محسنی اراکی در پیامی از از حضور ارگان‌ها و نهادهای مختلف از استانداری، سپاه پاسداران و نهادهای مردمی در امدادرسانی به مردم عزیز مناطق حادثه دیده قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۱۲۳۸۳۱
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله محسنی اراکی، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب و نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی از حضور ارگان‌ها و نهادهای مختلف از استانداری، سپاه پاسداران و نهادهای مردمی در امدادرسانی به مردم عزیز مناطق حادثه دیده قدردانی کرد.

در این پیام آمده است: خبر وقوع حادثه ناگوار سیل در برخی مناطق کشور به ویژه بخش هایی از استان مرکزی و واردن آمدن خسارت به مردم شریف این خطه موجب تاسف و تاثر شدید شده است.

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب در ادامه این پیام افزوده است: حضور ارگان‌ها و نهادهای مختلف از استانداری و سپاه پاسداران و نهادهای مردمی در امدادرسانی به مردم عزیز مناطق حادثه دیده درخور تحسین و قدردانی است.

در ادامه این پیام با تاکید بر اینکه اگر چه این حوادث طبیعی هزینه‌ها و ناملایماتی  برای کشور و مردم داشته است، آمده است: اما باید بر این رحمت الهی شکرگذار بود چراکه بسیاری از معضلات کشور در بخش‌های مختلف را تا مدت قابل توجهی مرتفع خواهد  کرد.

این پیام می‌افزاید: از خداوند منان مسئلت دارم تا مصیبت‌های وارده را به احسن وجه جبران  و صبر و سکینه خود را بر دل‌های مصیبت‌دیدگان نازل فرماید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات