خبرهای داغ:
مدیرکل تعاون روستایی آذربایجان غربی گفت: توزیع میوه برای تنظیم بازار تا 20 فروردین ادامه دارد.
کد خبر: ۹۱۲۳۸۱۹
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰

 شهریار حیدری امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، افزود: این اقدام با هدف کمک به تنظیم بازار و تامین نیاز مردم همزمان با سراسر کشور در استان اجرا می شود.

وی گفت: براساس برنامه ریزی انجام گرفته و مصوبات کمیته راهبری میوه شب عید و ستاد تنظیم بازار، از 25 اسفند پارسال تاکنون بیش از 1 هزار و 600 تن پرتقال و بیش از 800 تن سیب درختی، معادل 80 درصد میوه ذخیره سازی شده توسط سازمان تعاون روستایی استان توسط مراکز عرضه منتخب طرح تنظیم بازار در سراسر استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه از بابت تامین میوه در آذربایجان غربی مشکلی وجود ندارد، اضافه کرد: به دلیل کیفیت و قیمت مناسب میوه ها مردم استان با مراجعه گسترده به محل های عرضه نسبت به تهیه میوه مورد نیاز خود اقدام می کنند.

وی بیان کرد: طبق تعرفه های اعلامی، پرتقال توزیعی با قیمت 40 هزار تا 55 هزار ریال برای هر کیلوگرم و سیب درختی نیز با قیمت 60 هزار ریال برای هر کیلوگرم در تمام غرفه ها عرضه می شود.

وی اضافه کرد: سیب درختی حداقل 10 تا 15 درصد و پرتقال تامسون شمال و والنسیای جنوب نیز 10 تا 20 درصد زیر قیمت بازار خرده فروشی به مصرف کنندگان در این مراکز عرضه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، طرح توزیع میوه ایام پایانی سال و شب عید با هدف کمک به تنظیم بازار و تامین نیاز عموم مردم همزمان با سراسر کشور در استان انجام می گیرد، که در این توزیع سه هزار تن سهمیه میوه شب عید استان آذربایجان غربی می باشد.

برای تحقق این طرح توزیع یک هزار تن سیب درختی و 2 هزار تن پرتقال طرح تنظیم بازار در مراکز عرضه شبکه تعاون روستایی از 25 اسفند 1397آغاز و تا 20 فروردین ماه سال جاری ادامه دارد.

انتهای پیام

ارسال نظرات