خبرهای داغ:
زائر سرزمین نور گفت: اخلاق و رفتار شهدا باید الگوی تمام ما باشد تا دشمنان راه به جایی نبرند.
کد خبر: ۹۱۲۳۷۶۷
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳

اخلاق و رفتار شهدا باید الگوی تمام ما باشدنرجس سلطانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هممدان اظهار داشت: برای اولین بار است که به برای بازدید از مناطق عملیاتی در اردوهای راهیان نور شرکت کرده‌ام.

وی افزود: یکی از دلایل حضورم در این سفرها دایی شهیدم بود که در شلمچه شهید شده است، می‌خواستم محل شهادت ایشان را از نزدیک ببینم.

این زائر سرزمین نور گفت: از طرفی دیگر نیز پدرم رزمنده همین عملیات بوده و خیلی از خاطراتش را برایم تعریف می‌کند و می‌خواستم آنچه شنیده بودم را به چشم ببینم.

وی ادامه داد: همچنین وقتی دوستانم از سفر راهیان نور برمی‌گشتند و تعریف می‌کردند جذابیت این مکان را برایم بیشتر می‌کرد.

سلطانی گفت: حرف من با دشمنان این است که هر کاری انجام بدهد نمی‌تواند ما را از آن هدفی که انتخاب کرده‌ایم برگردانند چراکه ما راهمان را انتخاب کرده‌ایم و پیش می‌رویم.

وی با اشاره به اثرگذاری اردوهای راهیان نور ابراز داشت: این مناطق بسیار تاثیرگذار بوده و مهمترین درسی که از این مناطق گرفتم این بود که تمام زحماتی که شهدا کشیدند ثمره‌اش را دیدند و بی‌نتیجه نمانده و نشانه آن حضور پرشور جوانان در این مناطق است.

این زائر سرزمین نور در خصوص اثرات تربیتی راهیان نور تصریح کرد: اخلاق و رفتار شهدا باید الگوی تمام ما باشد تا دشمنان راه به جایی نبرند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات