خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم با بیان اینکه استان قم در کمک به سیل‌زدگان به‌عنوان معین استان لرستان انتخاب شده است، گفت: امیدواریم دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی استان در تامین تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای کمک به سیل‌زدگان لرستانی مشارکت کنند.
کد خبر: ۹۱۲۳۷۶۴
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری ظهر امروز در دیدار جمعی از مسئولان سپاه استان قم و معاونان حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی نماینده، ولی فقیه در استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی (ره) انجام شد، با اعلام این خبر که استان قم در کمک به سیل‌زدگان به‌عنوان معین استان لرستان انتخاب شده است، اظهار کرد: سپاه امام علی‌بن ابیطالب (ع) روند خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان را از روز‌های قبل آغاز کرده است.

وی اضافه کرد: حادثه سیل‌های اخیر بسیار دشوارتر از حادثه زلزله در کرمانشاه است چراکه در کرمانشاه فقط در منطقه سرپل ذهاب و برخی از نقاط کرمانشاه شاهد خرابی و خسارت بودیم، اما اکنون در استان‌های مختلف کشور تخریب منازل را مشاهده می‌کنیم.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان قم با بیان اینکه سپاه نیروی انسانی مورد نیاز برای ارائه خدمت به سیل‌زدگان را تامین کرده است، مطرح کرد: امیدواریم دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی استان در تامین تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای کمک به سیل‌زدگان لرستانی مشارکت کنند.

همچنین، احمد بیطرفان جانشین فرمانده سپاه استان قم نیز طی سخنانی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده سپاه در مناطق سیل‌زده کشور پرداخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی احمدی معاون فرهنگی، هادی محمودنژاد معاون اجرایی و محمد واحدی معاون پشتیبانی و منابع انسانی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) نیز در این دیدار حضور داشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها