سرمربی سپیدرود رشت:

به دنبال انجام یک کار‌ بزرگ در سپیدرود هستم

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: بازی به بازی کیفیت ما بهتر شده است، وقتی می‌بازیم تا به تساوی می‌رسیم، هواداران تشویق می‌کنند یعنی از تیم راضی هستند، به امید برد به این بازی نگاه می‌کنیم و 3 امتیاز را می‌خواهیم، شرایط تیم خاص است؛ می‌توانیم در مسجد سلیمان بازی را ببریم در حالی که در رشت باخته‌ایم، این کار‌ها در فوتبال شدنی است و من به دنبال انجام این کار‌ بزرگ هستم.
کد خبر: ۹۱۲۳۷۵۹
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، نادر دست‌نشان پیش از دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بی‌خانمان شدن مردم را تسلیت می‌گویم، بازی خیلی سختی داریم، ذوب‌آهن در لیگ و آسیا به شرایط ایده آل بازگشته است و این کار ما را سخت می‌کند، آن‌ها برای قهرمانی نمی جنگند اما برای ارتقا جایگاه خود نیاز دارند برنده شوند.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود افزود: بازی جالبی خواهد شد زیرا ذوب‌آهن همیشه سبک فوتبال خاصی دارد، این تیم اعتماد به نفس خود را پیدا کرده است.

وی در ادامه بیان داشت: آرامش ذوب‌آهن کار ما را سخت خواهد کرد زیرا برای قهرمانی نمی‌جنگد، اگر در شرایط قهرمانی بود مقداری استرس داشت اما این استرس را تیم ما دارد و برای نجات خودمان مجبور هستیم فوتبالی بازی کنیم که بتوانیم با امتیاز از این بازی خارج شویم.

دست‌نشان ادامه داد: امتیاز این بازی می‌تواند کمک زیادی به ما کند، از نظر فنی بازیکنان در شرایطی از آمادگی هستند که بتوانند با کادر فنی بعد از 3 هفته هماهنگ باشند.

سرمربی تیم سپیدرود عنوان کرد: امیدوارم هم سپیدرود بازی ایده‌آل انجام دهد و ذوب‌آهن بازی خوبی انجام دهد تا این بازی باعث لذت مردمی که بازی را می‌بینند، شود.

وی همچنین گفت: علی‌رضا نورمحمدی دیر به ما اضافه شده بود و بعد از یک هفته تمرین و بازی با پرسپولیس بدون هماهنگی دیگر وی را ندیدم و احساس کرد دیگر با تیم ما ادامه ندهد.

دست‌نشان تصریح کرد: حامد محمودی و پیام صادقیان را از دست دادیم و  در بازی با پرسپولیس حسین ابراهیمی از بهترین هافبک‌ها را از دست دادیم، تیم دچار مشکل بود و دچار معضل کمبود بازیکن شد؛ رومان جوان خوبی است، آینده خوبی دارد اما نگاه باشگاه این بود بازیکنانی که بازی نمی‌کنند در تمرینات نباشد تا راحت‌تر کار کنیم و هزینه بی‌مورد نباشد.

سرمربی تیم سپیدرود افزود: رومان از دید کادر فنی نمی‌توانست بازی کند و دفاع راست سوم تیم بود و جوانان خوبی داریم، فقط یک بازی انجام داده بود و مربی‌های قبلی نیز کامل بازی نمی‌گرفتند و احتمال حضورش در لیست 18 نفره کم بود؛ در خصوص مهاجم خارجی نیز به دنبال بازیکن برای یک یک جای خالی خود هستیم.

وی بیان داشت: بازیکنی که کیفیت مطلوب داشته باشد می‌خواهیم، بازیکنانی که گذشته خوب بودند اما آمادگی بدنی خوبی نداشتند و اگر بازیکنی بتواند در 6 بازی آینده کمک کند حتما استفاده می‌کنیم.

دست‌نشان در خصوص ادامه وضعیت سپیدرود گفت: قول ماندن نمی‌دهم، نمی‌توانم نتایج را پیش‌بینی کنم و مثل اکبرآقا از برج میلاد خود را پرتاب کنم اما واقعا امیدوار هستم؛ امید اصلی هواداران که عاشقانه به تیم کمک می‌کنند و بازیکنان که در 3 هفته تغییرات زیادی در تمرینات و افکار ایجاد کرده‌اند.

سرمربی سپیدرود ادامه داد: بازی به بازی کیفیت ما بهتر شده است، وقتی می‌بازیم تا به تساوی می‌رسیم، هواداران تشویق می‌کنند یعنی از تیم راضی هستند، به امید برد به این بازی نگاه می‌کنیم و 3 امتیاز را می‌خواهیم، شرایط تیم خاص است؛ می‌توانیم در مسجد سلیمان بازی را ببریم در حالی که در رشت باخته‌ایم، این کار‌ها در فوتبال شدنی است و من به دنبال انجام این کار‌ بزرگ هستم.

وی در آخرین وضعیت سپیدرود گفت: موجب خوشحالی ما است که سپیدرود رشت را زیر نظر دارید، در خصوص مسائل اداری و چک‌ها می‌دانم ارتباط خوبی بین مالک تیم و کریمی وجود دارد و هماهنگ هستند؛ در تیم ما 5 بازیکن امید همراه هستند و چند بازیکن بومی رشت داریم که فردا می‌توانند کمک کنند و آینده خوبی در سپیدرود و فوتبال ایران داشته باشند، تلاش می‌کنم تا جایی که امکان دارد جوانان را به فوتبال ایران معرفی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار