مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی خبر داد
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: بیش از ٢١٣ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری آذربایجان غربی دیدن کردند.
کد خبر: ۹۱۲۳۷۳۴
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه و به نقل از سایت اطلاع رسانی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی، جلیل جباری، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی اظهار کرد: از آغاز طرح خدمات سفر‌های نوروزی ۲۱۳ هزار و ۵۱ نفر از جاذبه‌های گردشگری آذربایجان غربی دیدن کردند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: در این مدت ۴۲ هزار و ۸۰۳ مسافر در تاسیسات اقامتی، مدارس، پارک‌ها و کمپ‌ها اقامت کرده اند.

وی افزود: از این تعداد، ۴ هزار و ۸۰۵ نفر در هتل و هتل آپارتمان‌ها، دو هزار و ۷۷۹ نفر در مهمانپذیر‌ها، ۳۳۸ نفر در اقامت گاه‌های بوم گردی، ۲۶ هزار و۹۵۰ نفر در کلاس ها، ۴ هزار و ۸۱۸ نفر در مهمان سرا‌های ادارات و سه هزار و ۱۱۳ نفر در اقامت گاه‌های موقت اسکان یافته اند.

جباری با اشاره به بازدید مسافران نوروزی از موزه‌ها خاطر نشان کرد:۳۱ هزار و ۱۹۸ نفر نیز از موزه‌های تاریخی استان دیدن کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد چشمگیری برخوردار است.

انتهای پیام

ارسال نظرات