خبرهای داغ:
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد گفت: از ابتدای امسال تاکنون 40 هزار مسافر از طریق پایانه مسافربری این شهرستان جابجا شده است.
کد خبر: ۹۱۲۳۷۲۹
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۷

 کریم عبدالله‌پور امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار داشت: این تعداد مسافر توسط 93 دستگاه اتوبوس، 22 دستگاه مینی بوس و 193 دستگاه خودروی سواری جابجا شده اند.

وی ادامه داد: 14 شرکت تعاونی در مهاباد آماده جابجایی مسافران نوروزی هستند، که از این تعداد 11 تعاونی در بخش سفرهای داخلی و سه تعاونی در بخش سفرهای خارج از کشور فعالیت می کنند.

عبدالله پور اظهار داشت: امسال تاکنون بیشترین تردد مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل اتوبوسی انجام شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد اظهار داشت: مهاباد دارای یک پایانه مسافربری است، که مسافران از آن برای مسافرت های درون و برون این شهرستان استفاده می کنند.

وی همچنین از رانندگانی که قصد سفر با خودروهای شخصی دارند نیز خواست قبل از سفر از وضعیت جاده ها با شماره تلفن های 42224500، 422223600 و 2-42224501 آگاهی پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری بسیج، چهار راهداری در روستاهای کیتکه (گردنه جواله ره شان)، کله گاوی ( گردنه زمزیران) و آفان در مسیر مهاباد - سردشت و گردنه قره بلاغ (مسیر مهاباد - بوکان) به همراه راهدارخانه مرکزی در مهاباد فعال است.

مهاباد دارای یکهزار کیلومتر راه شامل 235 کیلومتر راه اصلی و فرعی و 700 راه روستایی آسفالت و شوسه است.

انتهای پیام

ارسال نظرات