فرماندار ارومیه با اشاره به اینکه بارندگی‌های روز گذشته هیچ خسارتی نداشته است، گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده و تلاش‌هایی صورت گرفته پیش از آغاز بارندگی هیچ خسارتی مالی و جانی در ارومیه گزارش نشده است.
کد خبر: ۹۱۲۳۷۲۷
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۷

 علیرضا ملامحمدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، با اشاره به اینکه بارندگی‌های چند روز گذشته هیچ خسارتی نداشته است، اظهار کرد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده و تلاش‌هایی صورت گرفته پیش از آغاز بارندگی هیچ خسارتی مالی و جانی در ارومیه گزارش نشده است.

وی افزود: با اینکه بارش این نعمت الهی در ارومیه جز آبگرفتگی برخی معابر مشکلی دیگری نداشته اما تمام نیروهای مدیریت بحران در سطح شهر همچنان در آماده باش کامل هستند.

ملامحمدی‌زاده تصریح کرد: همچنین شهروندان باید از شکستن درختان و یا روشن کردن آتش در کنار درختان و محیط زیست جدا خوداری کرده و پیش از ترک محل، از خاموش بودن آتش مطمئن شوند.

وی افزود: همچنین مردم از آلوده کردن آب‌های روان جدا خودداری و با به همراه داشتن کیسه‌های زباله در پایان روز زباله‌های خود را در طبیعت، جنگل رها نکنند و آن را با خود به یک مکان‌های مخصوص دفن کنند تا آسیبی به محیط زیست وارد نشود.

انتهای پیام

ارسال نظرات