مسئول سازمان بسیج سازندگی استان زنجان از ارسال محموله های کمک‌های مردمی و سپاه جمع آوری شده توسط بسیج ،به مناطق سیل زده کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۳۷۰۴
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛فرهاد امندی با اشاره به محموله‌هایی که توسط بسیج و سپاه استان زنجان تا 12 فروردین به مناطق سیل زده ارسال شد اظهار کرد: جمع آوری کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده استانهای گلستان و مازندران توسط بسیج سازندگی انجام می‌شود.

وی با اشاره به ارسال محموله کمکی بسیج استان به سیل زدگان استانهای گلستان و مازندران افزود: تاکنون 118 هزار قرص نان، 2 هزارو 400 عدد کنسرو‌(200بسته)، 3 هزار و 230 تخته پتو به این مناطق ارسال شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان زنجان بیان کرد: 3 هزار بطری آب معدنی٬ 925کیلوگرم حبوبات٬ 350مترمربع نایلون٬ 190جفت چکمه٬ 620مترمربع موکت٬ 20 تخته فرش3900ثوب لباس٬ 50بسته لوازم بهداشتی و شوینده و 110 میلیون تومان پول نقدی به این مناطق ارسال شد.

وی هدف از این امر را کمک به مردم مناطق سیل زده دانست و خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز بسیجیان در پایگاه ها و حوزه‌های در حال جمع آوری کمک‌های مردمی هستند.

امندی با اشاره به حضور دو تیم گروه جهادی در مناطق سیل زده افزود: 2 گروه جهادی بسیج در مناطق سیل زده امدادرسانی می‌کنند.

وی گفت: درصدد هستیم با رفع مشکلات سیل‌زدگان در راستای خدمات‌رسانی به هموطنان خود پیشگام باشیم و بتوانیم به وظایف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم چرا که هم‌اکنون هموطنان ما نیازمند یاری ما هستند و اگر در این روزها به همدیگر کمک‌رسانی نکنیم در حقیقت به وظایف خود عمل نکرده‌ایم.

 

ارسال نظرات