رئیس شورای تأمین صومعه‌سرا خبر داد

غرق 3 نفر و مفقود شدن یک بچه در صومعه‌سرا

رئیس شورای تأمین شهرستان صومعه‌سرا از غرق شدن سه تن و مفقود شدن یک بچه از یک خانواده رشتی در منطقه غیر امن این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۳۶۶۱
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲

علی فتح‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در صومعه‌سرا با اشاره به غرق شدن چند تن از یک خانواده در این شهرستان اظهار کرد: متأسفانه امروز شاهد غرق شدن یک خانواده چهار نفره از شهرستان رشت به علت عبور از مناطق غیر گردشگری بودیم که طی این حادثه سه نفر غرق و یک نفر مفقود شده است.

وی با بیان اینکه میانگین سنی این افراد زیر چهل سال بود افزود: در حادثه امروز یک مرد زیر چهل سال، دو زن و یک طفل غرق و یک پسر ۱۲ ساله مفقودشده است.

رئیس شورای تأمین شهرستان صومعه‌سرا با اذعان به اینکه مسیر عبوری این خانواده در مسیر غیر امن و غیر گردشگری بوده گفت: در تمام مناطق خطرناک شهرستان صومعه‌سرا علائم هشداردهنده نصب‌شده ولی این خانواده از مسیری که بین دو مزارع و‌ غیر گردشگری بوده است عبور و در آن غرق‌شده‌اند.

فرماندار شهرستان صومعه‌سرا با بیان اینکه نیروهای امدادی در تلاش برای پیدا کردن پسربچه مفقودشده هستند تصریح کرد: نیروهای مدادی و هلال‌احمر به‌محض اطلاع از این حادثه در محل حاضر و با جرثقیل موفق به بیرون کشیدن خودرو شدند و در تلاش‌اند هرچه سریع‌تر پسربچه مفقودشده را پیدا کنند.

فتح‌اللهی با تأکید بر توجه مسافران به علائم هشداردهنده در شهرستان صومعه‌سرا گفت: از همه مسافران و مردم می‌خواهم در هنگام سفر در این شهرستان از مسیرهای قابل تردد و گردشگری عبور کرده و از سفر به مناطق خطرناک خودداری کنند تا از بروز چنین حادثه‌هایی جلوگیری شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات