خبرگزاری بسیج: مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران از اعزام گروه های جهادی استان تهران برای امداد رسانی به سیل زدگان استان مازندران خبر داد .
کد خبر: ۹۱۲۳۶۳۵
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ عبدالله اصغری گفت: یک روز بعد از سیل  ویرانگر در استان مازندران و گلستان، گروه های جهادی بسیج سازندگی سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران به مازندران اعزام شدند و در حال امداد رسانی به مناطق آسیب دیده هستیم.

در حال حاضر خارج کردن سیلاب از منازل و معابر و جستجوی مفقودین در الویت است و همچنین اسکان مردم عزیز سیل زده در مکان امن و اهدای کمکهای مردمی از جمله وسیله گرمایی ، غذا و دارو در اولویت بسیج سازندگی است..

وی همچنین گفت: از شهرستانهای اسلامشهر ، ملارد و شهریار کمکهای مردمی به این مناطق ارسال شده و در حال بررسی وضعیت و شناسایی مردم آسیب دیده هستیم .

در حال حاضر سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران بعنوان معین شهرستان سیمرغ است و تمام گروه ها و کمکها در این شهرستان متمرکز خواهد شد .

همچنین شماره حساب بانک انصار   3818-42-37888-1بنام مجمع خیرین استان تهران آماده دریافت کمکهای مردمی برای تامین لوازم منزل،تعمیر، مرمت وساخت منزل عزیزان سیل زده استان مازندران ،شهرستان سیمرغ است.

ارسال نظرات