خبرهای داغ:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین:

ارسال نیرو و کمکهای امدادی به مناطق سیل‌زده لرستان و کرمانشاه/خدمات رسانی 34 تیم عملیاتی دربارندگی های اخیر

آصفی گفت: نیروهای جمعیت هلال احمر استان با توجه به بارندگی‌های شدید در استان، درحال ارائه خدمت به هم‌استانی‌ها نیز هستند و آمادگی ارائه خدمات تا پایان این شرایط را داریم.
کد خبر: ۹۱۲۳۵۶۳
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸

دكتر حسن آصفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، با اشاره به خدمات معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوين در سیل و آب‌گرفتگی شهرستانها و روستاهای استان بیان کرد: 107 نفر نیروی امدادی در قالب 34 تیم عملیاتی در استان ارائه خدمت کردند.

وی به تعداد خودروهای به کارگیری شده جمعیت هلال احمر استان در این روزها اشاره کرد و گفت: 8 دستگاه خودروی پیکاپ، 5 ست نجات، 10 دستگاه آمبولانس، 4 دستگاه سمند و 7 خودروی کمک‌دار نیز به کارگیری شد.

دکتر آصفی بیان کرد: تخلیه اضطراری 30 خانواده، رهاسازی 18 خودرو گرفتار در مسیر سیلاب، رهاسازی32 نفر گرفتاردر سیلاب و انتقال آنها به مراکز امن و تخلیه آب از 120 باب منزل مسکونی توسط نیروهای عملیاتی این جمعیت صورت پذیرفت و 85 نفر نیز اسکان داده شدند.

وی اشاره کرد: 17 هزار و 600 تماس دریافتی توسط ۱۱۲ ندای امداد این جمعیت از حادثه دیدگان سیل استان قزوین از نقاط مختلف استان توسط اپراتورهای پرتلاش و زحمتکش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان در طول ۴۸ ساعت گذشته پاسخگویی شد.

دکتر آصفی به اعزام 2 تیم جستجو و نجات آنست استان جهت ارائه خدمت به سیل‌زده استان لرستان اشاره کرد و افزود: ۷۰۰ دستگاه چادر امدادی جهت اسکان اضطراری سيل زدگان استان لرستان و 300 بسته غذایی یک ماهه جهت توزیع در بین سیل زدگان استان كرمانشاه نيز توسط جمعیت هلال احمر استان قزوین به این استانها ارسال شد.

مدير عامل جمعيت هلال احمر استان قزوين در پایان اضافه کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر استان با توجه به بارندگی‌های شدید در استان در حال ارائه خدمت به هم‌استانی‌ها نیز هستند و آمادگی ارائه خدمات تا پایان این شرایط را داریم.

۱۰۱۰/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها