خبرهای داغ:
زاهدی گفت: تمام امکانات قزوین برای کاهش اثرات سیل به کارگفته شده است و مدیران دستگاهها و عوامل اجرایی به صورت 24 ساعته پای کار میباشند.
کد خبر: ۹۱۲۳۵۵۹
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰

عبدالمحمد زاهدی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: تمام امکانات قزوین برای کاهش اثرات سیل به کارگفته شده است و مدیران دستگاهها و عوامل اجرایی به صورت 24 ساعته پای کار میباشند.

وی با یادآوری فعالیت شبانه روزی مدیران ستادی استانداری و فرمانداران گفت: حتی سازمان هایی که عضو ستاد بحران نیستند نیز امکانات و نیروهای خود را به میدان آورده و تحت نظر مدیریت بحران به خدمت رسانی برای کاهش اثرات سیل پرداخته اند.
استاندار اظهار کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی جلسات ستاد به ریاست استاندار بحران در سال جاری برگزار شده و در آن وظایف دستگاههای اجرایی مشخص شده و هشدارهای لازم نیز به مردم برای اتراق نکردن در حاشیه ها رودها و انجام اقدامات احتیاطی داده شده است.
زاهدی عنوان کرد: امکانات پیمانکاران بزرگ نیز در مقابله با سیلاب به کار گرفته شده و با هماهنگی ایجاد شده ، از وارد آمدن خسارات زیاد به استان جلوگیری شده است.
وی افزود: برخی نقاط استان که در خطر قرار داشتند با هماهنگی تمام سازمان های ذیربط تخلیه شدند و همین امر در نداشتن تلفات انسانی تاثیر به سزایی داشت..
استاندار تصریح کرد: چنانچه دبی رودخانه های باراجین افزایش نیابد، پیش بینی می شود که این حادثه بدون خسارت عمده و تلفات جانی مدیریت شده و به پایان برسد .
زاهدی اضافه کرد: دبی رودخانه خررود و دیگر رودها نیز تا حدود زیادی کنترل شده و امید می رود با کاهش بارندگی از این ناحیه نیز خسارت جدی به استان وارد نشود.
استاندار گفت: سیل به اماکن مسکونی، جاده ها ، کشاورزی ودامداری های استان خساراتی وارد کرده که بعد ازفروکش کردن آن ، تیم های ارزیاب به مناطق اعزام می شوند وتصمیمات لازم در شوراها و کارگروههای تخصصی استان اتخاذ خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها