فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی

اعزام تجهیزات و مواد غذایی از سپاه روح‌الله به لرستان و ایلام

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی از اعزام تجهیزات و مواد غذایی به لرستان و ایلام خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۳۵۵۰
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛  با اشاره به ارسال موادغذایی و تجهیزات مهندسی به استان های سیل زده کشور پس از دستور رئیس سازمان بسیج کشور گفت: سپاه روح الله استان مرکزی به‌عنوان معین استان‌های لرستان و ایلام انتخاب‌ شده است و امکانات امدادی، عمرانی، خدماتی، درمانی و... سپاه روح الله استان مرکزی به ایلام و لرستان ارسال‌ شد.

وی افزود: در حال حاضر ۲۰ دستگاه لودر، بولدوزر، گریدر و بیل مکانیکی و همچنین ۷ پمپ تخلیه آب از آتش‌نشانی و ۳ دستگاه قایق و تعدادی ماشین آتش‌نشان برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان لرستان ارسال شده است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بابیان اینکه استان مرکزی برای کمک‌رسانی به استان ایلام نیز مأمور شده است، خاطرنشان کرد: سپاه روح‌الله استان مرکزی به‌عنوان معین استان ایلام، سه کامیون محموله خوراکی و آب‌معدنی و یک تانکر آب‌رسان برای کمک‌رسانی به ۱۳ روستای منطقه (دره شهر) استان ایلام اعزام کرده است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی با تأکید بر اینکه سپاه روح‌الله استان مرکزی تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده استان‌های لرستان و ایلام به کار گرفته است، خاطرنشان کرد: امیدواریم همان‌طور که حضور به‌موقع نیروهای بسیج و سپاه در برخی استان‌ها مانع از بالا رفتن خسارت‌ها شد، در این استان‌ها هم توفیقاتی کسب کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات