فرمانده سپاه کمیجان گفت: از اوایل روزهای حادثه با فراخوانی نیروهای بسیجی و سازماندهی آنها در قالب جهادگران بسیجی برای کمک و امدادرسانی به مردم سیل زده در روستاهای محمودآباد، امامزاده عباس، مهدی آباد، خسروبیگ اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۲۳۵۲۱
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۴

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛ سرهنگ پاسدار رشیداکبری فرمانده سپاه ناحیه کمیجان از امدادرسانی وکمک نیروهای بسیج و سپاه به مردم شهرستان خبرداد و گفت: با سیاست‌گذاری انجام شده در سپاه کمیجان، در اولین ساعات این حوادث، گروهای جهادی شهرستان و سایر نهادهای انقلابی به محل اعزام شدند و پس از برآورد دقیق وضع منطقه، با حمایت بسیج سازندگی و مهندسی اقدامات گسترده‌ای در راستای کمک به مردم حادثه‌دیده برای تسریع در امداد رسانی انجام گرفته است.

وی افزود: تمام امکانات سپاه برای امدادرسانی در صورت نیاز بسیج شده و لازم است مردم عزیز شهرستان ضمن حفظ آرامش به اطلاعیه‌های رسمی توجه کامل داشته باشند.

سرهنگ اکبری اظهارکرد: مناطق روستایی که احتمال آبگرفتگی داشته اند را خالی از سکنه نمودیم و با وسایل نقلیه تهیه شده به شهرمیلاجرد انتقال داده شده اند.

وی خاطرنشان کرد: بنا به دستور اکید رهبر معظم انقلاب جهت کمک همه جانبه به سیل زدگان به ویژه توسط نیروهای مسلح، سپاه ناحیه کمیجان از طریق حوزه های مقاومت و پایگاه های تابعه آماده جمع آوری کمکهای نقدی و غیرنقدی برای سیل زدگان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات