خبرهای داغ:
فرمانده گردان عملیاتی امام رضا (ع) هندیجان گفت: برای ایجاد امنیت و آرامش برای شهروندان و مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور، گشت های امنیتی گردان عملیاتی امام رضا (ع) در مسیر های مواصلاتی و سطح شهرستان هندیجان تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.
کد خبر: ۹۱۲۳۵۰۸
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۳

پاسدار عبدالرسول محبعلی در شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: گشت های عملیاتی گردان قبل سال تحویل جدید با هماهنگی و برنامه ریزی ناحیه سپاه شروع شد و در ایام تعطیلات نوروزی این گشت ها با نظم و سازماندهی نیروهای پاسدار و بسیجی بصورت ویژه و روزانه در حال انجام است.

وی افزود : بسیجیان گردان عملیاتی امام رضا (ع) با شور و اشتیاق بصورت خودجوش همراه با برنامه ریزی در گشت های امنیتی گردان حضور فعال و قابل تحسین دارند و تاکنون در این چند مشکل خاصی مشاهده نشده است و مسافران نوروزی به راهی از مسیر هندیجان در حال تردد هستند.

وی بابیان آمادگی گردان عملیاتی امام رضا (ع) برای همکاری با ستاد بحران گفت: گردان با تمام امکانات موجود برای هر گونه خطرات احتمالی ناشی از بارندگی وسیلاب در بالاترین سطح امنیتی و امدادی قرار دارد و در صورت نیاز آماده همکاری با ستاد مدیریت بحران است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها