خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان همدان از مشارکت جهادگران استان همدان در بازگشایی نهرهای سیلاب گمیشان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۳۴۹۷
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۲

مشارکت جهادگران استان همدان در بازگشایی نهرهای سیلاب گمیشان گرگانعلی قراباغی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: با توجه به اینکه سپاه استان همدان به عنوان استان معین در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان استان گلستان تعیین شده است از روز نخست وقوع سیل در مناطق شمال کشور حضور یافته و به مردم خدمت‌رسانی کردیم.

وی گفت: تاکنون 4 کامیون از کمک‌های مردمی استان همدان که توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج جمع‌آوری شده است به مناطق سیل‌زده ارسال شده‌اند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان همدان با اشاره به حضور تیم بسیج سازندگی استان در شهرستان سیل‌زده گمیشان افزود: این تیم با نیازسنجی از سیل‌زدگان اقدام به توزیع کمک‌های مردمی استان بین سیل‌زدگان می‌کند.

وی تصریح کرد: به درخواست سپاه گمیشان10 نفر از نیروهای جهادی استان به همراه 100 نفر از بسیجیان محلی، سردار شالیکار، سردار همتی و سردار امیر احمدی به همراه تجهیزات کامل شامل بیل و چکمه و آذوقه و بادگیر برای کل 100 نفر که توسط استان همدان تامین شده بود به محل تالاب گمیشان و منطقه ورود آب گرگان رود به خزر اعزام شدیم.

قراباغی افزود: پس از سه ساعت پیاده‌روی درون آب تالاب به منطقه مورد نظر رسیده و موفق به بازگشایی چندین معبر و نهر شدیم که در انتقال آب سیلاب گمیشان به خزر موثر خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات