معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با بسیج:

مدافعان حرم در اردوهای راهیان نور پرورش یافتند/راهیان نور مهم‌ترین عملیات اثربخش فرهنگی است

سردار نقدی گفت: امروز دستاوردهای درخشان آن را هم در نسل جوان متعلق به اخلاق اسلامی و آداب اسلامی که بحمدلله فراوان شده اند و هم در ظهور رزمندگان سلحشور مدافع حرم می بینیم.
کد خبر: ۹۱۲۳۴۸۴
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۹

سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی راهیان نور را از مهمترین عملیات فرهنگی کشور دانست و گفت: راهیان نور یک گردشگری تعالی بخش و کمال بخش است که امروز دستاوردهای درخشان آن را هم در نسل جوان متعلق به اخلاق اسلامی و آداب اسلامی که بحمدلله فراوان شده اند و هم در ظهور رزمندگان سلحشور مدافع حرم می بینیم.

وی تربیت شهدای مدافع حرم را عالی ترین دستاورد راهیان نور دانست و افزود: یقین یکی از مهمترین کلاس هایی که این رزمندگان مدافع حرم را تربیت کرد و این جوانان را به جامعه ما تقدیم کرد همین راهیان نور بود.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ابراز امیدواری از استمرار این حرکت معنوی بیان داشت: خادمان راهیان نور شهدای زیادی را در دفاع از حرم تقدیم کردند و فعالان راهیان نور از فعالین و تولیدکنندگان حرکت مدافعان حرم بودند و ان شاء الله روز به روز برکات این اردوهای تعالی بخش را می بینیم.

سردار نقدی حضور جوانان در این اردوهای معنوی را یک ضرورت خواند و تأکید کرد: آمدن به قدمگاه شهدا و جا پای شهدا گذاشتن، برکتی در وجود جوانان ما ایجاد می کند که در همان سفرها آثار و خیرات آن را به وضوح می بینیم.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به برنامه های فرهنگی تأثیرگذار در مناطق عملیاتی جنوب تصریح کرد: دلنوشته ها و حرف هایی که زائران راهیان نور می نویسند و واکنش هایی که نسبت به نمایش های رزمی نشان می دهند، همه نشان از تحولات بزرگی است که به واسطه آشنایی آنان با فرهنگ دفاع مقدس و شهدا در آنها ایجاد می کند و امیدواریم که بتوانیم خادمانی درخور و پاک و بی ریا برای این زائران عزیز باشیم.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: تأکیدات زیادی را از سوی مقام معظم رهبری برای این حرکت داریم؛ در چندین سفری که ایشان تشریف فرما شدند و در زیارتگاه های مختلف حضور پیدا کردند و جمعیت حاضر در راهیان نور خدمت ایشان آمدند و در مناطقی چون شلمچه، شرق کارون، فتح المبین و... تأکیدات زیادی را داشتند، نشانگر همین ارزش های فوق العاده ای است که در همین سفرها بوده و دستاوردهای بزرگی که از همین راهیان نور نصیب ملت و کشور ایران شده است.

 انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار