معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با بسیج:
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اگر بخواهیم دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی بسازیم باید دانشجویان را در مکتب شهدای راهیان نور تربیت کنیم.
کد خبر: ۹۱۲۳۴۸۲
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳

حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی شهدا را الگویی برتر برای نسل جوان به ویژه دانشجویان دانست و گفت: شهدای دانشجویی که در دفاع مقدس در هویزه به شهادت رسیدند الگوها و نمونه هایی برای دانشجوی انقلابی مومن و در همه عصرها کاربردی هستند.

وی با اشاره به دغدغه های امام خامنه ای مبنی بر ساختن دانشگاه اسلامی افزود: اگر بخواهیم دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی بسازیم، باید دانشجویان را در مکتب شهدای راهیان نور تربیت کنیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی  دانشگاه را سنگری مهم برای ساختن آینده ایران اسلامی دانست و تأکید کرد: دانشجو به این دلیل که نسل فرهیخته کشور بوده و ذخیره اصلی انرژی و حرکت اصلی و جوشش جامعه است همیشه در حال حرکت است و همین حرکت باعث می شود که کشور به قله های بالای موفقیت و پیروزی دست پیدا کند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر برنامه ها و اقدامات انجام شده دانشگاه آزاد برای تقویت اردوهای راهیان نور تصریح کرد: برنامه دانشگاه آزاد اسلامی برای راهیان نور این است که تمامی واحدها به اردوهای راهیان نور به عنوان یک کار اصلی نگاه کنند و نگاهشان آموزنده، موثر و سازنده باشد.

حجت‌الاسلام کلانتری در پایان خاطرنشان کرد: امسال تمامی واحدها همت کردند و با تمام وجود و انرژی در برگزاری این اردوها مشارکت داشتند و قطعا بهتر از سالهای گذشته این اردوها برگزار شد و طبق گزارشات ارسالی، استقبال گسترده ای توسط دانشجویان شده است.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات