رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با بسیج:

اردوهای راهیان نور عین آموزش است/ لزوم حضور دانشجویان در 4 اردوی معرفتی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حرکت اردوهای راهیان نور را عین آموزش می بینیم و لازم می دانیم که بچه ها و دانشجویان بیایند و این فداکاری ها را ببینند و شجاعت های بزرگمردانی را از نزدیک مشاهده کنند که چگونه زندگی خود را فداکردند تا این کشور و وطن بماند.
کد خبر: ۹۱۲۳۴۷۸
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶

محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی پس زیارت یادمان شهدای شلمچه گفت: کلاس های درس واقعی که می تواند به دانشجویان ما چگونه زندگی کردن را بیاموزد، همین کلاس های درس راهیان نور است.

وی لازمه خودسازی جوانان را شرکت در چهار اردوی معرفتی دانست و افزود: به نظر بنده هرکسی در دانشگاه حضور پیدا می کند، بایستی چهار درس بزرگ را با اردوها ببیند که این اردوها شامل اردوهای زیارتی، اردوهای راهیان نور، اردوهای جهادی و اربعین حسینی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تأثیرگذاری راهیان نور را از بی نظیرترین و مهمترین عملیات های فرهنگی دانست و تأکید کرد: در زندگی اگر کسی بتواند این اردوها را حس کند در ساخت و درس آموزی آن بسیار برای آن موثر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پس حرکت اردوهای راهیان نور را عین آموزش می بینیم و لازم می دانیم که بچه ها و دانشجویان بیایند و این فداکاری ها را ببینند و شجاعت های بزرگ مردانی را از نزدیک مشاهده کنند که چگونه زندگی خود را فدا کردند تا این کشور و وطن بماند و مهم است که ما چقدر ادامه دهنده راه آنها هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار