خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: عمل به شعار سال توسط آحاد مردم ضرورت دارد.
کد خبر: ۹۱۲۳۴۴۷
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸

 حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: مقام معظم رهبری از سال ۱۳۷۳ این نامگذاری‌ها را شروع کردند. تدبیر ایشان در نامگذاری تشریفاتی و شعار نبوده و بلکه یک اقدام موثر برای نشان دادن خلاءها و کمبودهاست.

وی با اشاره به اینکه نامگذاری سال‌ها یک کار سطحی نبوده بلکه اقدامی  کارشناسی شده است و نیاز کشور در نظر گرفته می‌شود، اضافه کرد: این اقدام در حقیقت نقشه راه سال است.

این مسوول با بیان اینکه رهبری در چندین سال گذشته، مشکل کشور را موضوع اقتصادی دانستند، اضافه کرد: ایشان امسال مساله رونق تولید را مطرح کردند، که از ارکان اصلی اقتصاد مقاومتی به شمار می‌رود.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با اظهار اینکه  وضعیت کشور از نظر اقتصادی مشخص است، ادامه داد: رسانه های شنیداری و دیداری و فضای مجازی می توانند در جامه عمل پوشاندن به شعار سال نقش کلیدی ایفا کنند.

نجفقلی‌زاده سرایی با بیان اینکه بدون تردید، همه قوا و دستگاه ها در این زمینه وظایفی بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: تحقق این شعار، اقتضائاتی دارد که همگی باید به آن پایبند باشیم.

وی اظهار کرد: اولین اقتضای رونق تولید، تلاش، مجاهدت و فعالیت مضاعف تولیدکنندگان، سرمایه گذاران و کارآفرینان است، بنابراین باید کمر همت را ببندند و نسبت به گذشته، حرکت پرشتاب‌تری در این عرصه داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظرات