خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

شعار «رونق تولید» سرلوحه فعالیت‌های اقتصادی قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: شعار «رونق تولید» باید سرلوحه فعالیت‌های اقتصادی قرار گیرد.
کد خبر: ۹۱۲۳۴۰۶
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵

 حجت الاسلام سید مهدی قریشی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: باید فعالان اقتصادی در بخش خصوصی و دست‌اندرکاران کشور شعار سال را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

وی به پیام شعار رونق تولید سرلوحه فعالیت های نوروزی رهبر معظم انقلاب  و بیانات نوروزی ایشان در مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: رهبری در این بیانات تصریح کردند که سال 98 سال گشایش، فرصت های جدید و وفور نعمت است و ملت ایران در جنگ اقتصادی هم پیروز و سربلند خواهد بود و برای رسیدن به این مهم، استفاده از فرصت تحریم و برطرف کردن سوء مدیریت ها و نداشتن چشم امید به غربی ها لازم و ضروری است.

قریشی همچنین به فرا رسیدن سالروز گرامیداشت 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: اکثریت قریب به اتفاق ایرانیان در 12 فروردین 58 با درک و شعور بالای خود، به استقرار جمهوریت و اسلامیت در این کشور رای مثبت دادند.

امام  جمعه ارومیه با بیان اینکه شرکت در این رای گیری و این عمل تا ابد، همچون مدال افتخاری بر سینه ملت بزرگ ایران خواهد درخشید، اظهار کرد: برای حفظ انقلاب در برابر دسیسه‌ها تلاش زیادی شده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران را هم پشت سر گذاشته‌ایم، اضافه کرد: هم اکنون باید برای عمل کردن به بندهای بیانیه گام دوم انقلاب به صورت جدی تلاش شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار