خبرهای داغ:
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

انقلاب اسلامی ایران در مقابل همه فتنه‌ها می‌ایستد

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب اسلامی ایران به واسطه الهی بودن در مقابل همه فتنه‌ها می‌ایستد.
کد خبر: ۹۱۲۳۴۰۱
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، آیت الله سید علی اکبر قریشی در آیین گرامیداشت 12 فروردین، سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به واسطه الهی بودن، قادر است که در مقابل همه فتنه‌های استکبار جهانی ایستادگی کند.

وی ادامه داد: به طوری که 40 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران می گذرد و در این مدت ده‌ها توطئه برای براندازی نظام، دشمنان ما عملیاتی کردند ولی تمامی آنها با شکست مواجه شد.

وی با بیان اینکه جنگ تحمیلی هشت ساله یکی از بزرگترین دسیسه‌های استکبار جهانی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران بود، ادامه داد: ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل، این توطئه دشمنان نظام و اسلام را خنثی کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود، کودتای نوژه، بمب‌گذاری در دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهید کردن 72 تن از یاران صدیق انقلاب و فتنه 88 را مواردی برشمرد که برای ضربه زدن به ملت انقلابی ایران طراحی شده بود.

آیت الله قریشی با اشاره به اینکه بدون تردید اگر هریک از این فتنه‌ها در کشورهای دیگر رخ می داد، حکومت و انقلاب آن کشورها نابود شده یا اینکه سست می‌شد، گفت: ملت ما با قدرت تمام از انقلاب اسلامی ایران دفاع کردند.

وی با ابراز خشنودی از اینکه با همراهی مردم و هدایت‌های داهیانه رهبری، انقلاب اسلامی ایران با وجود فتنه‌های مختلف همچنان پابرجا مانده است، گفت: باید همه تلاش‌مان را بکنیم تا انقلاب اسلامی ایران به قله‌های پیشرفت رسیده و در مسیر سعادت گام بردارد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه هیچ کس و هیچ فتنه‌ای نمی‌تواند این انقلاب را از بین ببرد، زیرا این نهضت یک انقلاب الهی است، گفت: در سال جاری همانند گذشته با لبیک به فرامین مقام معظم رهبری باید رو به جلو گام برداشته شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار