مدیرعامل شرکت آبفاراستان زنجان گفت: باشرایط جوی پیش آمده طی روزهای 11 و 12 فروردین ،تمهیدات لازم برای مقابله با هرگونه بحران انخاذ شده وشرکت آبفار استان زنجان در آماده باش کامل به سر می برد.
کد خبر: ۹۱۲۳۳۷۳
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،رضا کابلی با حضور شبانه در امور آبفار شهرستان ها و بازدید میدانی از تاسیسات آبرسانی، گفت: با توجه به اینکه شرکت از ابتدای سال تاکنون در آماده باش کامل بسر می برد اما با حضور شبانه روزی مدیران امور و اکیپ های حوادث طی 11 و 12 فروردین تمهیداتی اتخاذ شده تا در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی ناشی از شرایط جوی با کمترین خسارت از این بحران عبور نماییم.

وی افزود: طی روزهای گذشته مسیر قنات برخی از روستاها از جمله روستای اردجین که احتمال ورود سیلاب وجود داشت مورد بررسی و بازدید قرار گرفته و تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارت اتخاذ گردیده است.

مدیرعامل شرکت آبفار استان زنجان تصریح کرد: مسیر 7 کیلومتری خط انتقال روستای چنگوری به خرمدرق که موجب انحراف سیلاب گردیده بود نیز با تلاش همکاران امور آبفار شهرستان خدابنده به مسیر اصلی بازگشایی گردید.

کابلی یادآورد شد: با همت اکیپ های حوادث و نگهداری تمام شکستگی ها و حوادث در اسرع وقت رفع گردیده است تا در صورت سیلابی شدن اطراف منابع تولید یا معابر از ورود هرگونه آلودگی به آب شرب جلوگیری به عمل آید.

این مقام مسئول افزود: آماده کردن آب بسته بندی، آماده باش تانکرهای آبرسانی، بازدید و نظارت مستمر از تاسیسات آبرسانی در روستاها و پایش کیفیت آب شرب منابع تولید از کارهای انجام گرفته شرکت طی روزهای گذشته است.

مدیرعامل شرکت آبفار استان زنجان با اشاره به اینکه در صورت بروز هرگونه حادثه مانع از قطعی آب در روستاها خواهیم شد، افزود: با تلاش شبانه روزی همکاران آبفار تاکنون خطری تاسیسات آبرسانی را تهدید نمی کند.

 کابلی تاکید کرد: سامانه 1523 در طول شبانه روز آماده پاسخگویی به مشترکین عزیز می باشد.

 

ارسال نظرات