فرماندار فراهان گفت: شدت بارش در بامداد امروز باعث تخریب 2 واحد پرورش ماهی و وارد کردن خسارت چشمگیری شد. هم اکنون سرریز سد درمنک وارد منطقه دانشگاه آزاد اسلامی فرمهین شده که نیروهای شهرداری در حال ساماندهی و خروج آب از دانشگاه هستند.
کد خبر: ۹۱۲۳۳۷۰
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فراهان؛ فرماندار شهرستان فراهان از تخریب 110 خانه خشت و گلی روستایی به دلیل بارش های روزهای اخیر در این شهرستان خبر داد.

سجادی فرماندار فراهان در گفتگو با خبرنگار بسیج در فراهان گفت: با وجود افزایش میزان بارندگی و تخریب خانه های خشت و گلی در شهرستان فراهان تاکنون تلفات انسانی گزارش نشده است.
وی ادامه داد: سد خاکی زنجیران از توابع شهرستان فراهان روز گذشته به مرحله سرریز رسید که با همکاری دستگاه های مختلف و مدیریت بحران شهرستان خروجی این سد کنترل شد.
فرماندار شهرستان فراهان اظهار کرد: بخشی از رودخانه قره چای که از شهرستان فراهان عبور می کند، طغیان کرد و بخشی از جاده شوسه روستایی این شهرستان را با مشکل مواجه کرد که از سوی نیروهای راهداری در دست بازسازی است.
سجادی بیان کرد: رودخانه اصلی فرمهین که به تالاب میقان می ریزد نیز در روستای عراقیه طغیان کرد و هم اکنون جاده فرمهین - عراقیه و فرمهین - وروان مسدود شده است.
وی گفت: بند خاکی روستای قرمز چشمه نیز دیشب شکسته شد و 6 خانه روستایی در مسیل این بند خاکی تخلیه شد.
فرماندار شهرستان فراهان اضافه کرد: یک واحد دامداری در روستای هفته خانک این شهرستان نیز تخریب شد و 15 راس دام سبک تلف شد.
سجادی ادامه داد: شدت بارش در بامداد امروز باعث تخریب 2 واحد پرورش ماهی و وارد کردن خسارت چشمگیری شد.
وی افزود: هم اکنون سرریز سد درمنک وارد منطقه دانشگاه آزاد اسلامی فرمهین شده که نیروهای شهرداری در حال ساماندهی و خروج آب از دانشگاه هستند.

 

ارسال نظرات