مراسم بزرگداشت روز جمهوری اسلامی ایران همزمان با شب شهادت امام موسی کاظم (ع) در امامزادگان ابراهیم و قاسم (ع) شهرستان آستارا و به همت پایگاه بسیج شهدای امامزادگان ابراهیم و قاسم (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۳۳۶۴
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستارا، شب گذشته مراسم بزرگداشت روز جمهوری اسلامی همزمان با شب شهادت امام موسی کاظم (ع) با حضور جمع پرشور مردم و مسئولین در محل امامزادگان ابراهیم و قاسم (ع) و با سخنرانی حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید شمس الدین امام جمعه محترم شهرستان بندر انزلی برگزار شد.

امام جمعه شهرستان بندر انزلی در این مراسم گفت: دشمنان هر تلاشی که میتوانستند از جنگ تحمیلی گرفته تا جنگهای قومیتی از تحریم و فشار بر مردم تا نا امن کردن مرزها و حتی فشار بر متحدان منطقه ای ایران از جمله سوریه و عراق کردند تا این جمهوری اسلامی را از درون متلاشی کنند ولی نتوانستند. همه نقشه آنان این است که جامعه را از درون ملتهب کنند و این انقلاب را ناکام بگذارند.

برگزاری مراسم بزرگداشت روز جمهوری اسلامی ایران همزمان با شب شهادت امام موسی کاظم (ع) در آستارا+عکس

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت؛ برخی سست عنصرها با همراهی دشمنان از اول انقلاب خواستند مردم را از این نظام اسلامی دلسرد کنند، اما این مردم تعلیم گرفته از اهل بیت علیهم السلام هستند و محکم و استوار مقابل این فتنه ها می ایستند.

برگزاری مراسم بزرگداشت روز جمهوری اسلامی ایران همزمان با شب شهادت امام موسی کاظم (ع) در آستارا+عکس

به گزارش خبرگزاری بسیج پس از سخنرانی حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید شمس الدین مراسم با مداحی و سینه زنی مداح اهل بیت(ع) آقای مهرداد گلکار ادامه یافت و در پایان مراسم پذیرایی شام صورت گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات