به همت پایگاه شهید نیری،حوزه 123 شهید ایزدیار صورت گرفت ؛
کاروان راهیان نور پایگاه بسیج شهید نیری در اولین روزهای سال نو با حضور در مناطق عملیاتی جنوب با مکان و شرایط حضور رزمندگان در این مناطق آشنا شدند و همچنین تجدید میثاقی با آرمان‌های شهیدان دفاع مقدس انجام دادند.
کد خبر: ۹۱۲۳۳۵۸
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، کاروان راهیان نور پایگاه بسیج شهید نیری در اولین روزهای سال نو با حضور در مناطق عملیاتی جنوب با مکان و شرایط حضور رزمندگان در این مناطق آشنا شدند و همچنین تجدید میثاقی با آرمان‌های شهیدان دفاع مقدس انجام دادند.

آشنایی با رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی، بازخوانی وصیت نامه‌ها و خاطرات شهدا و چگونگی انجام عملیات‌های این دوران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از اهداف اصلی اعزام کاروان‌های راهیان نور است.

یکی از زائرای این کاروان در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: به سفر راهیان نور آمدیم تا ببینیم چگونه شهدای عزیز، جانشان را نثار میهن کردند تا بتوانیم ادامه‌دهنده راهشان باشیم و با همت و پشتکار، کشورمان را آباد کنیم و ثمره خوبی برای انقلابمان باشیم.

زائر دیگری با تاکید بر اینکه شهدا کاری کردند که اکنون در آسایش زندگی کنیم خاطرنشان کرد: از رفتن به این سفر حس خیلی زیبایی داریم و پیشنهاد می‌کنیم شما هم بیایید.

مسئول کاروان راهیان نور پایگاه بسیج شهید نیری با اشاره به اینکه یکی از راه‌های انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید که سال‌های جنگ تحمیلی و دفاع مقدس را درک نکردند اعزام راهیان‌نور جوانان بسیجی است افزود: یکی از شیوه‌های مقابله با جنگ نرم دشمن اعزام راهیان‌نور به مناطق جنگی است.

 
خبرنگار بسیجی : دربندی
ارسال نظرات