مدیر کل کمیته امداد استان زنجان خبر داد؛

امضاء تفاهم نامه ساخت 110واحد مسکن مددجویی توسط سپاه انصار المهدی (عج)

مدیر کل کمیته امدادزنجان گفت:به منظور ارائه خدمات موثر به نیازمندان ،هم افزایی امکانات وتوانمندی ها ،استفاده از ظرفیت های طرفین وتشریک مساعی تامین سرپناه برای مددجویان ساکن در مناطق محروم وروستایی،تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد وسپاه انصار المهدی(عج)استان منعقد شد.
کد خبر: ۹۱۲۳۳۵۵
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛هدایت صفری گفت: بسیج و کمیته امداد دو مولود مبارک انقلاب اسلامی است و این دو نهاد طی این مدت همکاری بسیار مطلوب و چشم‌گیری در راستای خدمت به جامعه هدف داشته‌اند و امیدواریم در سال جاری نیز سطح همکاری‌ها با تعامل و هم‌افزایی بیشتری ارتقا یابد.

   وی اظهار داشت:براساس  این تفاهمنامه همکاری مناسبی  در زمینه‌های ساخت 110واحد مسکن مددجویی در مناطق محروم  وروستایی ،200موردتعمیرات مسکن،کمک به تامین 420فقره جهیزیه نوعروسان  تحت حمایت  وتهیه سه هزار بسته معیشتی برای مددجویان تحت حمایت امداد انجام می گیرد.

وی بابیان اینکه به دلیل محرومیت در روستاها، رسیدگی به مناطق محروم و دور افتاده در اولویت ارائه خدمات کمیته امداد و بسیج سازندگی قرار می گیرد، گفت: با افزایش حمایت‌ها و خدمت‌رسانی به مناطق محروم امیدواریم شاهد توسعه و پیشرفت این مناطق باشیم.

وی در پایان همکاری کمیته امداد و سپاه را بسیار مثبت و همسو دانست که به بهبود وضعیت معیشتی وتوانمندی منجر خواهد شد.

 

ارسال نظرات