سرپرست اداره ورزش و جوانان اراک از آمادگی اماکن شهری و روستایی این شهرستان در مواجهه با شرایط بحرانی ناشی از بارندگی های اخیر خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۳۳۴۸
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸

محمد مرادی سرپرست اداره ورزش و جوانان اراک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی، ضمن بیان این مطلب گفت: با توجه به تغییرات اقلیمی ایجاد شده و‌ افزایش میزان بارندگی ها در سطح استان تقریبا تمامی دستگاههای اجرایی در حالت آماده باش به سر می برند و بر همین اساس برنامه ریزی لازم درخصوص بهره گیری از زیرساخت ها و‌ اماکن ورزشی شهرستان اراک نیز برای مواجهه با شرایط بحرانی انجام پذیرفته است.

وی ادامه داد: نظر به دستورالعمل های صادره و حساسیت های موجود، طی روزهای اخیر برنامه ریزی لازم به منظور استفاده احتمالی از اماکن ورزشی شهرستان اراک انجام شده و مدیران این اماکن از آمادگی لازم در این خصوص برخوردار هستند.

مرادی تصریح کرد: سالن ورزشی منطقه کرهرود از ابتدای امروز در اختیار دستگاه های مربوطه قرار گرفته است و هم اکنون با حضور نیروهای هلال احمر امکانات لازم نیز برای اسکان و تامین وسایل مورد نیاز مردم در این سالن مهیا شده است، ضمن اینکه سالن های ورزشی منطقه سردشت و شهرک نبئی نیز با توجه به اینکه در مسیر ورودی شهر قرار دارند آماده اسکان مسافرین نوروزی هستند.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه اماکن و سالن های ورزشی متعددی نیز در مسیر خروجی اراک به سمت تهران قرار دارند و این مسیر از پرترددترین مسیرهای کشور به حساب می آید، این اماکن نیز در صورت نیاز پذیرای مسافرین و اهالی منطقه خواهند بود.

ارسال نظرات