خبرهای داغ:
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین

اجرای 11 مورد عملیات پاکسازی در جاده های کوهستانی استان

حق لطفی گفت: با توجه به پدیده‌ جوی غالب، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آمادگی انجام عملیات جاده ای را با استفاده از ماشین آلات مجهز این اداره کل دارد که بر همین اساس 11 مورد ریزش کوه در جاده های کوهستانی استان به ویژه در محور قزوین رشت وجود داشته که با تجهیزات اداره کل راهداری، پاکسازی شده است.
کد خبر: ۹۱۲۳۳۴۵
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶

جواد حق لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج قزوین، بیان کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی با ورود سامانه بارشی به آسمان کشور، استان قزوین نیز شاهد بارش‌ برف و باران در سطح منطقه است.

وی با اشاره به آمادگی صد در صد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: با توجه به پدیده‌ جوی غالب، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آمادگی انجام عملیات جاده ای را با استفاده از ماشین آلات مجهز این اداره کل دارد که بر همین اساس 11 مورد ریزش کوه در جاده های کوهستانی استان به ویژه در محور قزوین رشت وجود داشته که با تجهیزات اداره کل راهداری، پاکسازی شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین اظهار کرد:گردنه های آوج، قسطین لار و بهرام آباد الموت شاهد بارش برف، گردنه کوهین مه گرفتگی می باشد و سایر راههای استان با بارش باران همراه است.

حق لطفی با تاکید بر حفظ قوانین رانندگی از سوی رانندگان عنوان کرد:با توجه به این سامانه بارشی در محورهای مواصلاتی استان، رانندگان محترم با به همراه داشتن تجهیزات زمستانی با احتیاط تردد نمایند.
۱۰۱۰/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار