مسئول موسسه مطالعات راهبردیِ گفت: کلیدی‌ترین و شاخص‌ترین مبحث بیانیه جایی است که مقام معظم رهبری مد ظله العالی  از ما می‌خواهند به آینده امیدوار باشیم.
کد خبر: ۹۱۲۳۳۲۸
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان, هیات ولایت مداران بنی زهرا (س) شهرستان کوهبنان مجلس عزاداری برگزار نمود.مراسم شب شهادت حضرت موسی بن جعفر (ع) همراه با تبین گام دوم انقلاب اسلامی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمد علی رنجبر مسئول موسسه مطالعات راهبردیِ و مداحی سید ابو حامد روح الامینی با حضور جمعی از مسئولین ، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از خانواده های معزز شهیدان ، جانبازان و ایثارگران در محل تکیه شهید روح الامینی کوهبنان با اجرای مداحی و عزاداری برگزار شد .

در این مراسم حجت الاسلام محمد علی رنجبر ضمن تسلیت ایام شهادت امام هفتم گفت ایشان سال های متمادی از عمر خود را در زندان های هارون الرشید سپری نمود هارونی که با دستگاه اطلاعاتی خودش به شخصیت وجودی سه امام بزرگوار پی برده بود.

وی افزود سه امام بزرگوار کار فرهنگی را در راس امورات خویش داشتند تا بر علیه طاغوت عباسی قیام کنند و با  تلاش های جهاد گونه امام چهارم تا هفتم طومارظلم را در هم بپیچند لذا 14 سال ایشان را در زندان نگه داشتند و جلوی کادر سازی و انقلاب حضرت را گرفتند.  

ایشان تاکید نمود کلیدی ترین و شاخص ترین بیانه جایی است که مقام معظم رهبری مد ظله العالی از ما می خواهند به آینده امیدوار باشیم .

مسئول موسسه مطالعات راهبردی بیان داشت سال 57انقلاب کردیم تمام هم و غم حضرت امام(ره) اجرای عدالت در جامعه بود همانطوری که این مهم در راس امورات مولای متقیان بود.  

وی خاطر نشان کرد امیرالمومنین علیه السلام  خلیفه مومنین شد در حالی که افرادی همچون طلحه و زبیر بیش از حق خود گرفته بودند لذا در فاصله کوتاهی مولای متقیان در جنگ علیه ناکثین حاضر شد و فتنه جمل را جمع کرد در حالی که معاویه پس از آن فتنه شام را به راه انداخت .

ایشان تصریح نمود در ادامه خوارج ظهور کردند و پس از آن یاران علی(ع) در زمره قاتلین حضرت قرار گرفتند پس از انقلاب هم بنیانگذار کبیر انقلاب در راستای عدالت در جامعه بر آمد.

حجت الاسلام رنجبر ابراز داشت در سال 60 دشمن با انفجار بمب در صدد ترور مقام معظم رهبری برآمد و پس از آن ساخنمان حزب جمهوری اسلامی را بمب گذاری کرد و 72 نفر به همراه شهید بهشتی را به شهادت رساند و در ادامه ترور شخصیت ها ادامه پیدا کرد که در فاصله کوتاهی با ترور هدفمند حدود 100 نفر را به شهادت رساندند . 

وی افزود جنگ تحمیلی را علیه ما تدارک دیدند و در ادامه بدنبال تجزیه طلبی برآمدند در حالی که حضرت امام خمینی(ره) فرمودند دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند اگر صبور باشیم و مقاومت کنیم .

ایشان خاطر نشان کرد فتنه گران کار خود را شروع کردند تحریم ها و تهدیدها توسطه آمریکا شروع شد در چنین فضایی امنیت جانی ملت ایران بایستی تثبیت می شد لذا چه شب ها که نیروهای مسلح و عزیزان اطلاعات به شناسایی خانه های تیمی مبادرت کردند در حالی که دشمنان عبدالمالک ریگی را به جان ما انداختند و ده ها پایگاه نظامی در جوار مرزهای ما به راه انداختند.

مسئول موسسه مطالعات راهبردی گفت چهل سال انقلاب در راستای تثبیت امنیت جانی ملت حرکت کرد لذادشمنان گزینه نظامی را از روی میز برداشتند چون نیروهای ما بر تمام تنگه ها و آب راه ها در منطقه و غرب آسیا تسلط پیدا کردند.

وی ادامه داد دشمن نمی تواند از حیث نظامی با ما برخورد کند لذا بدنبال حمله اقتصادی برآمد ولی با درایت و مجاهدت روزنه های نفوذ شناسایی می شوند.

ایشان خاطر نشان کرد دشمنان ابتدا ارکان و در ادامه مولای متقیان را زیر سوال بردند تا به حکومت مولا ضربه بزنند لذا باید مواظب دسیسه ها و توطئه های امروز دشمنان باشیم در حالی که کشور گام به گام در حال پیشرفت است .

حجت الاسلام رنجبر با استناد به کلام سردار سلیمانی گفت ما امروز خیلی به دشمن نزدیک هستیم و در صورت نیاز به فرموده مقام معظم رهبری مد ظله العالی واکنش ما خیلی تند و شدید خواهد بود همانطوری که در جنگ و تمام صحنه هایی که آمریکا دشمنان را حمایت کرد  ما پیروز میدان بودیم. 

وی ادامه داد خیلی زودتر از گام اول انقلاب، ما امنیت مالی را تثبیت خواهیم کرد و خانه های تیمی جنگ اقتصادی را خواهیم زد و شاهد رونق اقتصاد مورد نظر مقام معظم رهبری مد ظله العالی خواهیم بود چون آینده از آن ملت ایران خواهد بود که زمینه ساز ظهور و تمدن اسلامی است . 

ارسال نظرات