تیم فوتبال داماش گیلان در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ دسته دوم مقابل میهمان خود سردار بوکان تن به شکست یک بر صفر داد.
کد خبر: ۹۱۲۳۳۱۷
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، دو تیم فوتبال داماش گیلان و سردار بوکان از هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ دسته دوم گروه الف این رقابت‌ها از ساعت 16 در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

داور: سعید لهراسبی

کمک‌ها: حمزه متولی زاده، احسان اسلامی و میلاد اصغری

ناظر داوری: حسین عرب براقی

ترکیب داماش گیلان:

عرفان گودرز قلعه‌نویی، محمد مختاری، کنعان طاهرنژاد، آرمین منفرددوست، میلاد پورمحسن، محمد رستمی، جابر نصیری، عباس کندل، مرتضی حیدری، میلاد پورصف شکن و میثم فرزانه.

سرمربی: سیامک فراهانی

ترکیب سردار بوکان:

محمد فرامرزی، علیرضا صبوری، امین انصاری، امین هاشمی، حمزه علی، سامان نورمحمدی، حسین حمیدی، مصطفی کریمی، توحید قوچانی، امیررضا بیات و موسی شهبازی.

سرمربی: داریوش هرمزی

لاجوردی پوشان شهر باران که با صعود به فینال جام حذفی، شگفتی‌ساز فوتبال کشورمان لقب گرفته‌اند برای تکمیل فصل رؤیایی خود در فراموش‌خانه لیگ دسته دوم نبرد می‌کنند، شاگردان سیامک فراهانی نیک می‌دانند که صعود به فینال جام حذفی دردی از هواداران زخم‌خورده این تیم دوا نمی‌کند و صعود به لیگ یک مرهم زخم‌های پرشمار هواداران تیفوسی این تیم است.

لیگ دسته دوم در هفته‌های اخیر آبستن حوادث پرشماری بوده و خبر تبانی سرپرست و تدارکات یکی از تیم‌های متمول این لیگ، فوتبال کشورمان را تحت شعاع خود قرار داده است، فساد و تبانی موضوع جدیدی در فوتبال کشورمان نبوده و نیاز به برخورد قاطع مسؤولین ذی‌ربط دارد.

داماش گیلان در گروه الف رقابت‌ها بافاصله هشت امتیازی نسبت به دو تیم مقاومت تهران و فولاد نوین اهواز، خیالش از صعود به پلی‌آف جمع بوده و نبرد در این گروه بین پسران شهر باران و خوشه طلایی ساوه برای صدرنشینی است، ساوه‌ای‌ها در پایان هفته بیست و سوم با چهار امتیاز اختلاف نسبت به داماش گیلان در صدر جدول قرار دارند، دیدار این دو تیم در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ دسته دوم در ورزشگاه عضدی رشت معادلات صعود در گروه الف را رقم خواهد زد.

دیدار دو تیم در هوایی سرد و بارانی در حضور بیش از 800 تن از هواداران داماش آغاز شد، داماش در همان دقایق نخستین مسابقه توسط عباس کندل در آستانه فروپاشی دروازه سردار بوکان قرار داشت، ضربه هافبک داماش با اختلاف اندک به بیرون رفت، پس‌ازاین موقعیت داماشی‌ها به حملات خود ادامه دادند ولی این سردار بود که در یک ضدحمله برق‌آسا در دقیقه 12 توسط حسین حمیدی به گل دست‌یافت.

پسران شهر باران پس‌ازاین گل برشدت حملات خود افزودند و بازی مستقیم را در دستور کار خود قراردادند، سانترهای بی‌هدف داماش یکی پس از دیگری توسط مدافعین بلندقامت سردار برگشت داده‌شده و بازی دو تیم در پایان 90 دقیقه با پیروزی یک بر صفر به سود سردار بوکان خاتمه یافت.

امتیازات داماش با این شکست دور از انتظار در عدد 44 باقی ماند و تیم خوشه طلایی ساوه با توجه به پیروزی خانگی مقابل شهرداری بم به لیگ دسته اول صعود کرد، بدین ترتیب فینالیست جام حذفی برای صعود باید چشم‌انتظار بازی پلی‌آف بماند.

فولاد نوین اهواز تیم اوج‌گرفته نیم‌فصل دوم رقابت‌ها با پیروزی سه بر صفر مقابل مقاومت تهران جای این تیم را در رده سوم جدول گرفته و فاصله خود با داماش را به پنج امتیاز کاهش داد، دو هفته پایانی لیگ دسته دوم در گروه الف تکلیف تیم صعودکننده به پلی‌آف را مشخص می‌کند.

تیم فوتبال چوکا تالش دیگر نماینده گیلان با شکست یک بر صفر دور از خانه مقابل مس نوین کرمان با کسب 31 امتیاز در مکان ششم جدول قرار گرفت تا عملکردی ضعیف در نیم‌فصل دوم از خود برجای گذاشته باشد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه در پایان هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ دسته دوم در فاصله دو هفته مانده به پایان این رقابت‌ها با کسب 51 امتیاز به‌تنهایی در صدر جدول قرارگرفته و به لیگ دسته اول صعود کرد، تیم‌های داماش گیلان با کسب 44 و فولاد نوین با کسب 39 امتیاز به ترتیب در مکان‌های دوم و سوم جدول جای گرفتند.

انتهای پیام/3389

ارسال نظرات