خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان فارس:
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان فارس با اشاره به حضور پر رنگ پلیس در منطقه سیل‌زده شیراز، گفت: امنیت و آرامش اولویت اصلی پلیس در جریان کمک رسانی به مناطق سیل‌زده است.
کد خبر: ۹۱۲۳۲۹۷
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، احمدرضا استوار، معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی فارس پيرامون اقدامات پليس فارس در حادثه سيل اخير شيراز، بيان كرد: در سطح استان فارس با توجه به بارندگي هاي صورت گرفته شاهد وقوع سيلاب در دروازه قرآن و محله سعدي شيراز بوديم.

وي ادامه داد: نیروي انتظامي با فرماندهي و مديريت مطلوب فرمانده انتظامي استان، در جریان کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده بسیار جدی عمل کرده و از همان ابتدای بحران با برنامه‌های هدفمند و بهره‌گیری از تمام امکانات موجود در میدان حاضر شدند.

معاون هماهنگ‌كننده فرماندهي انتظامي استان فارس بیان كرد: پس از تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس، نیروهای امدادی و همکاری خوب مردم، حجم آب در مناطق سیل‌زده کاهش یافته و روند امدادرساني به سيل‌زدگان سرعت بیشتری گرفت.

استوار با اشاره به حضور گشت‌هاي ويژه پليس در مناطق سيل‌زده محله سعدي شيراز افزود: در حال حاضر امنيت و آرامش كامل در اين منطقه فراهم است.

اين مقام انتظامي با اشاره به آغاز بارش باران در سطح استان فارس، گفت: از مردم درخواست مي‌شود با توجه به شرايط جوي موجود از سفرهاي غير ضروري خودداري كنند.

معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان فارس افزود: در حال حاضر كليه محورهاي مواصلاتي استان باز است و تردد در آن‌ها به‌صورت روان صورت مي‌گیرد.

استوار گفت: به رانندگان توصیه مي‌شود قبل از سفر باک بنزین خود را پر کرده، از سالم بودن برف پاک کن‌ها، سیستم بخاری و ایمنی خودروی خود اطمینان حاصل کنند؛ همچنین قبل از سفر از وضعیت جاده‌ها و محورهاي مواصلاتي مطلع شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار