خبرهای داغ:
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری از حضور جهادی سپاه و هم‌گرایی مردم در یاری به سیل‌زدگان تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۱۲۳۲۹۴
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، آیت‌الله علی اکبر کلانتری، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده شیراز، با نشکر و قدردانی از حضور جهادی سپاه و هم‌گرایی مردم در یاری‌ به‌ سیل‌زدگان گفت: این‌گونه بلاها که نازل می‌شود یک نوع آزمایش الهی است که تنها برای مصیب دیدگان آزمایش نیست و دارای ابعاد مختلفی است که هم بعد مالی هم بعد جان و خدمت در آن مطرح است.

وی ضمن قدردانی از حضور به موقع و پرتلاش و جهادی نیروهای بسیج و سپاه در امدادرسانی به سیل‌زدگان گفت: آنچه که گزارش‌های بعد از وقوع سیل نشان می‌دهد این است که در مرحله اول بچه‌های بسیج و سپاه در کل کشور واقعا درخشیدند و هر خبری را پیگیری می‌کنیم از همه بالاتر نام سپاه است که کارهای جهادی انجام می‌دهد.

آیت‌الله کلانتری بر لزوم بررسی علل وقوع سیل در شیراز تأکید کرد تا مبادا چنین وقایعی تکرار نشود و ادامه داد: بحث جان مردم یک بحث بسیار مهم است و کشته شدن حتی یک نفر هم زیاد است چه برسد به ۱۹ نفر.

رئیس جامعه اساتید حوزه‌های علمیه فارس همچنین از نیک‌اندیشی و همیاری مردم شیراز با سیل‌زدگان قدردانی کرد و گفت: در قضیه سیل، مردم بسیار خوب درخشیدند و کمک‌های مختلفی اعم از اسکان، کمک‌های مالی و غیرمالی و غیره به سیل‌زدگان انجام دادد که این‌ها مایه افتخار است و قطعاً این نیک‌اندیشی‌ها و تعاون‌ها دارای برکات مختلفی است.

وی معتقد است که چنین همیاری و نیک‌اندیشی مردم با یکدیگر در مواقع بحرانی در هیچ جای دنیا نمونه ندارد و حتی در کشورهای مدعی دموکراسی اصلاً چنین چیزهایی نیست و اگر هم باشد نمادین است لذا وجود چنین مردم ایثارگر و نیک‌اندیشی مایه افتخار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار