حجت الاسلام خلیل نژاد ضمن دیدار با مسولین امر در منطقه سیل زده سیمرغ بر تسریع روند امداد به سیل زدگان تاکید کرد و گفت: خانواده هایی که در این اتفاق صدمه و خسارت بیشتر دیدند باید در اولویت کمک رسانی باشند.
کد خبر: ۹۱۲۳۲۷۳
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه قائم شهر و جانشین فرمانده ناحیه از روستاهای سیل زده شهرستان سیمرغ بازدید کردند.

در این بازدید حجت الاسلام خلیل نژاد ضمن دیدار با مسولین امر در منطقه بر تسریع روند امداد به سیل زدگان تاکید کرد و گفت :خانواده هایی که در این اتفاق صدمه و خسارت بیشتر دیدند باید در اولویت کمک رسانی باشند تا محل اسکان وخواب آنها در مرحله اول تامین و سپس با برآورد خسارت نسبت به حل مشکل سیل زدگان اقدام فوری انجام گیرد چرا که مسولین دولتی با تجهیزات و امکانات و اعتباراتی در اختیار دارند بهتر می توانند در امر کمک رسانی اقدام نمایند.


اسماعیل ابراهیم نژاد جانشین ناحیه قائم شهر نیز ضمن دلجویی از حادثه دیدگان حل مشکلات پیش آمده را برای مردم از وظایف ذاتی همه مسئولان و نهادها دانست و گفت: سپاه و بسیج با تمام ظرفیت و امکانات از ابتدای وقوع حادثه در محل حضور پیدا کرد و نسبت به پاکسازی معابر،خانه ها،کوچه ها و...اقدام نموده و تا پایان کار در کنار مردم سیل زده سیمرغ حضور دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها