خبرهای داغ:
فرخزاد گفت: با توجه به ماده 10 مدیریت بحران، همه دستگاههای اجرایی و بخش خصوصی مکلف به تمکین در مدیریت بحران می باشند.
کد خبر: ۹۱۲۳۲۳۹
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، به ریاست عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و با حضور مدیران دستگاههای استان در سالن جلسات باقرالعلوم استانداری برگزار شد.

علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار در این جلسه، ضمن اشاره به اجرای اقدامات دستگاهها در مواجه با بارندگی های اخیر بیان کرد: دستگاههای مختلف برنامه های پیش بینی شده را اجرایی کرده اند و با تدابیر لازم کمترین مشکلات را داشتیم.

وی گفت: با توجه به ماده 10 مدیریت بحران، همه دستگاههای اجرایی و بخش خصوصی مکلف به تمکین در مدیریت بحران می باشند.

معاون عمرانی استاندار اظهار کرد: با دستور استاندار، تیمی جهت مدیریت بحران پروژه های نیمه تمام و تکمیل شده بعد از تعطیلات ایجاد خواهد شد که هدف اصلی این کار، برنامه ریزی جهت مدیریت در مواجهه با شرایط بحرانی برای این پروژه ها در استان خواهد بود.

معاون عمرانی استاندار اظهار کرد: تداخل بارندگی ها، سیل و سفرهای نوروزی مشکلاتی را بوجود آورده و الزاما طی روزهای جاری نیز همه مدیران و حتی دهیاران در محل خدمت خود باید حضور داشته باشند و همه دستگاهها با تمام تجهیزات، امشب و فردا شب در آماده باش کامل باشند.

فرخزاد عنوان کرد: فرمانداران و بخشداران در کمیته برنامه ریزی شهرستان ها، پیش بینی های لازم برای مقابله با مخاطرات سیل داشته باشند.

وی افزود: کانونهای خطر استان کاملا مشخص هستند، لذا به ساکنین این محلات هشدار لازم جهت تخلیه محل سکونت داده شود، چرا که با توجه به اعلام رسانه ها، هنوز این باور در مردم بوجو نیامده که بارندگی های موجود می تواند خطرآفرین باشد به همین دلیل با تذکر شفاهی و حضوری و حتی اجبار باید از مسیلها خارج شوند.

فرخزاد با اشاره به تداوم کمک به مناطق سیل زده استانهای گلستان و مازندران اضافه کرد: فقط سه دستگاه کمیته امداد، سپاه پاسداران و هلال احمر مجوز جمع آوری کمکهای مردمی را دارند و هیچ مجموعه دیگری نمی تواند جمع آوری کمهای مردمی برای سیل زدگان را انجام دهد.
پ

ارسال نظرات
پر بیننده ها