خبرهای داغ:
مسئول خادمان یادمان عملیات کربلای۴ خرمشهر گفت: از ۲۵ اسفند تا کنون حدود ۱۴۰ هزار نفر از یادمان کربلای ۴ (علقمه) بازدید کردند.
کد خبر: ۹۱۲۳۱۸۷
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۲

مجتبی سامانی در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: تعداد بازدید کنندگان علقمه از اواخر سال گذشته تا کنون حدود ۱۴۰ هزار نفر بوده است که نسبت به سال گذشته که این رقم ۱۲۵ هزار نفر بود، افزایش داشته است.

وی افزود: حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد آمار مربوط به کاروان‌های راهیان نور اعم از دانش آموزی، دانشجویی، کاروان‌های بسیج و ادارات است و بقیه این تعداد را خانواده‌هایی تشکیل می‌دهند که به صورت شخصی به بازدید از مناطق عملیاتی آمده اند.

مسئول یادمان علقمه خرمشهر شمار خادمین این یادمان را ۱۹۰ نفر اعلام کرد و گفت: خادمین یادمان علقمه نسبت به سال گذشته کمتر و معادل ۱۹۰ نفر بوده است که از این تعداد ۲۰ نفر را خادم خواهر تشکیل می‌دهند که از ۲۵ اسفند تا ۱۲ فرودین در یادمان حضور دارند.

سامانی با تاکید بر فعالیت مستمر یادمان علقمه از آمادگی پذیرش کاروان‌ها و مسافران نوروزی تا ۱۲ فرودین خبر داد و افزود: هیچ خطری تا کنون یادمان را تهدید نکرده و مشکلی در مسیرهای منتهی به یادمان علقمه وجود نداشته است و فعالیت یادمان تا ۱۲ فرودین با این میزان آمادگی ادامه دارد.

وی افزود: کاهش حجم بازدید کنندگان در این برهه زمانی امری طبیعی است و هرساله در این تاریخی مشخص حجم کاروان‌ها و مسافران کاهش می‌یابد.

مسئول یادمان علقمه خرمشهر در بخشی ازسخنانش به فضاسازی و امور فرهنگی انجام شده در این یادمان پرداخت و گفت: فضا سازی یادمان علقمه با محوریت شهدای انقلاب و ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی بوده و تلاش شده قله‌های خیبری و فضای جبهه و جنگی بر این محیط حاکم باشد.

سامانی برپایی ایستگاه صلواتی، ایستگاه آب جوش ویژه رانندگان، تدارک محل استراحت برای بازدید کنندگان و تعریف سیستم صوتی در طول مسیر را از دیگر اقدامات انجام شده در یادمان علقمه در پیشواز سال جدید برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها