خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان از فعالیت ۱۸ فروند شناور متعلق به سپاه در خدمات رسانی به مردم گرفتار در سیلاب خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۳۱۷۹
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳

سردار حسن شاهوار پور در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج با اشاره به مشارکت سپاه در کمک رسانی به مناطق سیلاب زده یا در معرض سیلاب اظهار کرد: سپاه پاسداران در یک بسیج عمومی همراه و همپای سایر نهادهای دولتی و مردم برای کمک به مناطق سیلاب زده حضور دارد و اقدامات فراوانی انجام داده است.

وی افزود: اعزام گروه‌های جهادی به مناطق سیلاب زده به همراه کیسه‌های مخصوص برای جلوگیری از نفوذ آب به مناطق و منازل یکی از اقدامات صورت گرفته سپاه در خوزستان است.

سردار شاهوار پور، تخلیه روستاهای در معرض سیلاب را یکی از اقدامات سپاه عنوان کرد و گفت: این فعالیت برای روستاهای در معرض خطر به خصوص منطقه بامدژ اهواز که فشار آب بالا است، انجام شده است.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به حضور نیروی دریایی سپاه در کمک رسانی به مردم اظهار کرد: ۱۸ فروند قایق سپاه هم اینک در منطقه در حال فعالیت هستند و اقدام به جابه‌جایی مردم و رساندن اقلام ضروری به مردم مناطق گرفتار در سیلاب می‌کنند. همچنین ۳۵ دستگاه ماشین آلات سنگین قرارگاه خاتم‌الانبیاء نیز در مناطق بحرانی مثل سوسنگرد، رفیع و بامدژ در حال زدن سیل بند یا ترمیم و مقام سازی آنها هستند.

سردار شاهوار پور ادامه داد: از سوی دیگر دو فروند بالگرد سپاه در فرودگاه اهواز مستقر هستند تا در صورت لزوم نسبت به انجام پرواز اقدام کنند.

وی همچنین گفت: فرمانده کل سپاه نیز به صورت دائم با استان در تماس است و اعلام کرده در صورت نیاز به امکانات در اسرع وقت نسبت به تأمین آنها اقدام می‌شود. همچنین استان‌هایی مثل بوشهر، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد نیز به عنوان معین استان خوزستان معرفی شده‌اند.

سردار شاهوار پور اضافه کرد: ۴۰ فروند شناور که قادر به حرکت در آب‌های کم عمق هم هستند نیز در مسیر اهواز هستند تا به ناوگان خدمات رسانی به مردم خوزستان ملحق شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها