در سفر رئیس سازمان بسیج اساتید کشور به استان گلستان صورت گرفت
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در دیدار با جانشین سپاه نینوا استان گلستان به بررسی و بازبینی تخصصی نقشه برآورد وضعیت آبگرفتگی شهر آق‌قلا و راه‌های برون‌رفت از وضعیت بحرانی فعلی پرداخت.
کد خبر: ۹۱۲۳۱۷۵
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، دکتر مجتبی زارعی روز جمعه در دیدار با جانشین سپاه نینوا استان گلستان به بررسی و بازبینی تخصصی نقشه برآورد وضعیت آبگرفتگی شهر آق‌قلا، کارشناسی مناطق آب‌گرفته شهری و روستاهای اطراف و راه‌های برون‌رفت از وضعیت بحرانی فعلی پرداخت.

 رئیس سازمان بسیج اساتید کشور، مسئول بسیج اساتید استان گلستان و جمعی از اساتید دانشگاه‌های گلستان و مازندران در بازدید از استان گلستان در محل‌‌ اسکان شماره ۱ سیل‌زدگان شهرستان آق‌قلا در روستای زنگیان حضوریافتند. در این دیدار، مشکلات بهداشتی، احتیاجات غذایی و نیازهای اولیه سیل‌زدگان، مورد بررسی قرار گرفت.

 دکتر مجتبی‌زارعی در این دیدار گفت: بسیج اساتید استان گلستان نسبت به رفع مشکلات بهداشتی و احتیاجات غذایی و رفع تجهیزات اولیه خانواده‌های محترم سیل‌زده؛ خود را‌ دارای تکلیف جهادی می‌داند.

برآورد کمک‌های مردمی و نیازهای فعلی و ضروری مردم این شهر و نیز تبیین نقش اساتید در بهبود آلام خانواده‌های سیل‌زده شمال کشور، از مهم‌ترین اهداف این سفر بوده است.

ارسال نظرات