خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه فامنین از جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان توسط سپاه فامنین خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۳۱۵۲
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳

جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان توسط سپاه فامنینسرهنگ حسن بهادری یکتا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین ضمن ابراز تاسف و تاثر برای از دست دادن تعدادی از هموطنان در حوادث سیل اخیر اظهار کرد: سپاه ناحیه فامنین با کمک مردم همیشه در صحنه و ولایت‌مدار شهرستان فامنین کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم و خیرین و اصناف را جمع‌آوری کرده است و به مناطق سیل زده شمال کشور ارسال خواهد کرد.

 وی با بیان اینکه این کمک‌ها شامل بیش از 8 میلیون تومان کمک نقدی است، گفت: کمک‌های غیر نقدی شامل پتو، چادر، برنج، مواد غذایی کنسرو شده و... است که همچنان این کمک‌ها ادامه دارد.

 فرمانده سپاه ناحیه فامنین ابراز داشت: سپاه ناحیه فامنین در این ایام در آماده‌باش بوده و این آمادگی را دارد که به کمک گردان‌های بیت المقدس و بسیجیان خود و با استفاده از امکانات و خودروها تاکتیکی به کسانی که به علت شرایط جویی در راه‌ها و مسیرها دچار مشکل شده‌اند، همچنین در مناطق سیل‌زده کمک‌رسانی کند.

وی از تلاش تمام مردم ایران اسلامی به ویژه مردم شهرستان فامنین قدردانی کرد و گفت: همشهریان عزیز برای کمک به هموطنان سیل‌زده و کم کردن فشارآسیب‌های وارد شده می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 1-11504545-35-3810 نزد بانک انصار به نام سپاه استان برای کمک به مردم سیل‌زده واریز کنند و کمک‌های غیر نقدی خود را به حوزه‌های مقاومت ویا پایگاه‌های مقاومت تحویل دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات