مسجد داودقلی زنجان در راستای تحقق منویات رهبر انقلاب در گام دوم انقلاب اقدام به برگزاری مشاوره خانواده و اقتصاد اسلامی نموده است.
کد خبر: ۹۱۲۳۱۴۱
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱

این طرح که رایگان می باشد قصد دارد با استفاده از اساتید مومن ومتخصص وخیرخواه ؛سبک زندگی اصیل ایرانی واسلامی را ترویج دهد، علاوه بر مشاوره خانواده که شامل مشاوره تربیتی ،تحصیلی وهمسر داری می باشد .

در این مسجد مشاوره اقتصاد اسلامی و اشتغالزایی نیز توسط اقتصاددان مجرب وباتجربه که صاحب دو شرکت تجاری می باشند انجام میشود به طوری که طی چندجلسه اولیه ایده های تازه ای جهت یافتن شغل مناسب ارائه می شود.

این جلسات مشاوره هم به صورت خصوصی که پس از نوبت دهی قبلی در دفتر مشاوره مسجدانجام میشودو هم به صورت عمومی برگزار میگردد.

این اقدام که با استقبال مردم رو به رو شده آثار ونتایج خیلی خوبی داشته است.

حجت الاسلام علی اصغر ولایتی امام جماعت مسجد داودقلی زنجان گفت:هدف این طرح این است که مشاوره اسلامی و سازگار با فرهنگ ایرانی را در مسجد رایگان و با افتخار اجرا کند.

حجت الاسلام علی اصغر ولایتی افزود: چرا که مشاوره غربی نه تنها مشکلات را حل نمیکند بلکه مشکلات وگرفتاری ها را دوچندان میکند چرا که از زمان رسول الله مسجد مرجع حل مشکلات و گره گشایی و اندوه زدایی انسانهاست

در ادامه دکتر جوادی مسئول مشاوره مسجد داودقلی زنجان گفت: این طرح در راستای فرامین رهبر انقلاب در گام دوم انقلاب یعنی اقتصاد و خانواده اجرا و برگزار می گردد.

جوادی با اشاره به اینکه این برنامه قبل تر از صدور بیانیه گام دوم در مسجد اجرایی می شد، افزود: بعداز بیانیه با محتوای بیانیه گام دوم عملیاتی می شود.

ارسال نظرات