مدیرکل راهداری زنجان خبرداد؛

تردد نزدیک به 9 میلیون خودرو در جاده های زنجان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در بازه زمانی 28 اسفند تا دهم فروردین ماه سال جاری 8 میلیون و 862 هزار و 428 خودرو در جاده های استان تردد کرده اند.
کد خبر: ۹۱۲۳۱۴۰
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، عبدالحسین علی‌‌اکبری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در روز دهم فروردین ‌ماه ورود و خروج 118هزار و 871 خودرو در محورهای استان ثبت شده است.

وی تعداد وسیله نقلیه ورودی به استان زنجان را در روز دهم فروردین‌ماه 61 هزار و 613 دستگاه اعلام کرد و افزود: تعداد خودروهای خروجی از محورهای استان در این بازه زمانی 57 هزار و 258 دستگاه گزارش شده است.

وی ادامه داد: مجموع خودروهایی که در محورهای استان زنجان تردد کرده و توسط تردد شمارهای استان زنجان ثبت شده است، طی روز دهم فروردین 118 هزارو 871 دستگاه خودرو بوده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: متوسط ساعتی تردد ورودی 2 هزار و 599 و متوسط ساعتی تردد خروجی نیز 2 هزار و 430 بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: مجموع خودروهایی که در محورهای استان تردد کرده و توسط تردد شمارهای استان زنجان ثبت شده است، طی مدت زمان اجرای طرح نوروزی8  میلیون و 863 هزار و428 دستگاه بوده است.

گفتنی است، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در حال حاضر با استقرار حداقل 500 نیرو در 30 راهدارخانه و با استفاده از 450 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین آماده ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای در سطح استان است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار