فرماندار شهرستان فراهان خبر داد

آمادگی نیروهای خدمات‌رسان برای بارش‌های شدید و کنترل سیل در فراهان

فرماندار شهرستان فراهان گفت : جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان فراهان در پی پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارندگی های شدید در استان ، به منظور اتخاذ تدابیر و آمادگی لازم در سالن جلسات فرمانداری فراهان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۳۰۵۹
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان فراهان در پی پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارندگی های شدید در استان ، به منظور اتخاذ تدابیر و آمادگی لازم در سالن جلسات فرمانداری فراهان برگزار شد.

سید احمد سجادی فرماندار فراهان در این جلسه گفت: با توجه به احتمال افزایش سرریز بند خاکی محله محمود آباد خنجین که در حال حاضر وارد شهر می شود، بخشداری با همکاری آب منطقه ای تمهیدات لازم را اندیشیده و ساختمان های احداثی در مسیل را تخلیه نمایند.

وی افزود : درخصوص آب بندخاکی روستای زنجیران حسب نظر کمیته فنی و بازدید از محل، که می بایست بخشداری اقدام لازم را به عمل آورد.

سجادی در خصوص منازل متروکه موجود در روستاها که احتمال خطر ریزش دارند بیان داشت: مقرر شد بخشداری ها لیست اماکن مذکور را از دهیاران دریافت و در صورت وجود تخریب با اخذ مجوز قضایی اقدامات لازم را به عمل آورند.

فرماندار فراهان اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد اداره توزیع برق شهرستان از محل پایه های انتقال واقع در حاشیه آب بندخاکی روستای زنگارک بازدید و تصیم لازم را به منظور جلوگیری از حوادث ناگوار اتخاذ نماید و آب و فاضلاب شهرستان از محل چاه آب شرب خنجین واقع در روستای ضیاءآباد بازدید و تمهیدات لازم را برای جلوگیری از ورود سیلاب اتخاذ نماید.

وی تصریح کرد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان درخصوص خانه بهداشت روستای فردقان که در مسیل ساخته شده تمهیدات لازم را معمول و بخشداری خنجین نیز جهت هشدار به ساکنین منازل ساخته شده در حریم رودخانه در قالب اخطاریه توسط دهیاری(جهت تخلیه منازل) اقدام نماید.

سید احمد سجادی فرماندار فراهان در پایان گفت: مدیران اعضای کارگروه مدیریت بحران شهرستان در ۴۸ ساعت آینده به حالت آماده باش قرار بگیرند و از شهرستان خارج نشوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار